Loyalty Solutions: nye brukersteder, kampanjer, erfaringer osv

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Oddvar, 07. des 2018.

  1. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    159
    Likes mottatt:
    149
    Bonuspoeng:
    43
    Tenkte det kunne passe med en egen tråd der vi kan poste våre erfaringer, nye brukersteder, kampanjer osv. ved bruk av Eurobonustjenesten levert av Loyalty Solutions.
    Jeg vet det er god aktivitet på tråden med navnet "SUMO", men tenker navnet begrenser hva man burde kunne forvente å finne der.

    Oversiktsiden for tjenesten: https://eurobonus.shopping/member/no/shops/categories/
    Kampanjer: https://eurobonus.shopping/member/no/campaign/

    Kort forklart: Tjen fra 30-500 "ekstra" EB poeng per 100nok ved å spise på restaurant, kjøp noe greier eller kjøp en tjeneste.
    1. Den ansatte klargjør terminalen som vanlig for betaling. Fortell gjerne at du vil gjennomføre en EB opptjening med ditt normale SAS EBkort (forvent ikke at den ansatte nødvendigvis kjenner rutinen)
    2. Dra ditt SAS Eurobonus medlemskort (Ikke kredittkort) i kortterminal, skjermen vil si "betaling avvist" eller lign. Få deretter en kvittering som sier noe om EBP transaksjonen er anerkjent.
    3. Den ansatte klargjør terminalen igjen for et nytt forsøk på betaling der du betaler som vanlig med betalingskort etter eget ønske. JA, du bruker naturligvis et "branded" kredittkort med EB-opptjening for 10-25 EBP per 100nok som normalt.

    Generell erfaring:
    • Ta vare på kvittering etter kjøp. Det er ikke alltid bankterminalen spiller på lag eller de ansatte kjenner til konseptet. Etterregistrer enkelt med et velvalgt bilde av kvitteringen i etterkant fom. 8 dager til 6 måneder etter kjøpsdato her
    • Det kan oppleves som ekstra bryderi for deg selv og den ansatte, spesielt på en travel restaurant/bar. Tips er valgfritt og kan vurderes som ellers, men hadde du vert på nettopp denne restauranten om det ikke var for ekstra EBP gjennom Loyalty Solutions?

    Desember 2018
    Månedens (om ikke tidenes?) kampanje med 500EBP per 100nok finner du hos Sumo, Vestre Torggaten 3, Bergen. Tabloid teskje forklaring: Legg ut for julebordet 45K NOK og reis til Asia med 1. Klasse for 225.000EBP!
     
    Last edited: 07. des 2018
    Sooninson, DanH, Baldrick and 13 others like this.
  2. Sikiduck

    Sikiduck Medlem

    Innlegg:
    224
    Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Skal man bruke Eurobonus kortet uten Mastercard på, eller eb kortet som har mastercard?
     
  3. EndreD

    EndreD Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    325
    Bonuspoeng:
    63
    Uten
     
    Sikiduck liker dette
  4. mrhaakon

    mrhaakon Medlem

    Innlegg:
    168
    Likes mottatt:
    172
    Bonuspoeng:
    43
    Nice!
    Kanskje en liten MR til Bergen for litt poeng XD...
     
  5. jgroneng

    jgroneng Senior Medlem

    Innlegg:
    990
    Likes mottatt:
    2,447
    Bonuspoeng:
    93
    Bra initiativ!
     
    mrhaakon liker dette
  6. Sikiduck

    Sikiduck Medlem

    Innlegg:
    224
    Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Skjønner ikke.

    Var på Sumo på søndag for å benytte meg av 500ebp/100nok tilbudet.

    Kjøpte mat for ca 1200kr. I dag kom poengene. 3.083 poeng.

    Hvordan er dette mulig da?
     
  7. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    110
    Likes mottatt:
    82
    Bonuspoeng:
    28
    Høres rett ut ift vanlig 250EB/100 kr. Var du på Sumo i Bergen? Det er bare der tilbudet er. Var du der og har fått feil er det bare å kreve poengene på https://eurobonus.shopping/service/?getLanguages=norsk (legg ved kvittering og forklaring)
     
  8. drsyk

    drsyk NCC Plati DNBSaga Plati SASMC Elite

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    @Storbaba kun i Bergen?:eek::eek::eek: Jeg som hadde tenkt å ete der i helga o_O
     
  9. Sikiduck

    Sikiduck Medlem

    Innlegg:
    224
    Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg var på Sumo i Bergen ja, på Sumo sjappa som hadde dette tilbudet.

    Får ta å bruke den linken da, takk!

    Edit: ser jeg må vente 8 dager ...
     
  10. Sikiduck

    Sikiduck Medlem

    Innlegg:
    224
    Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Update: sendte mail til loyalty solutions, de overfører resterende poeng til meg uten videre nå.
     
    Last edited: 11. des 2018 kl 15:56
    Storbaba and jgroneng like this.
  11. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    646
    Likes mottatt:
    684
    Bonuspoeng:
    93
    Hvilken mail brukte du? Denne?

    info@loyalsolutions.eu
     
  12. Sikiduck

    Sikiduck Medlem

    Innlegg:
    224
    Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Neonex liker dette
  13. ThomasTjelland

    ThomasTjelland Nytt Medlem

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Besøkte Sumo på Solli´s plass i går Mandag. Dro fram Eurobonus kortet. Fikk raskt kommentar fra servitøren, å nei det der har vi ikke oppe å går enda. Jeg dro kortet uansett, men ikke noe skjedde. Flere som har denne opplevelsen? Er jo dårlig når de går ut med dette og så er de ikke klare. Litt kjedelig å måtte ordne med etterregistrering. Særlig når man må vente 8 dager med å sende inn. Regner de med å dra folk inn, og at de skal slippe å betale for de som er litt trege med sånt. Kjente jeg ble litt irritert.
     
    Sonictravel liker dette
  14. Sonictravel

    Sonictravel Medlem

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    115
    Bonuspoeng:
    43
    De sa det samme til meg for en drøy uke siden, jeg sto på mitt å dro EB kort til tross for at det tydeligvis bare bar tull og gjøre det, det. Ble avvist og vanlig kort brukt til å betale etterpå. Dette er tydeligvis normal flyt, jeg tok vare på alt av kvitteringer her (ink den på avvisingen som servitøren hadde krølla sammen og lagt på en tallerken med matrester til tross for at jeg hadde gitt uttrykk for at jeg gjerne beholdt den). Ble uttrykkelig og vedvarende advarte om at dette var noe en måtte jeg fikse opp i på egenhånd senere.

    Til tross for slagsiden i informasjon som tilsier at det er meningsløst å følge «boka» tikket poengene trett inn på konto noen dager etter, uten ytterlige interaksjon eller henvendelser, så moralen synes å være at de ikke alltid har full kontroll på disse løsningene lokalt. En annen ting er at servicegrad generelt i restauranten tilsa mer 750EB per 100 lapp for å gjøre dette til en OK dealo_O:confused:
     

Del denne siden