Hei Da skal jeg og den bedre halvdel ut på årets CT tur. Fikk booket oss inn på følgende rute: SK 353 / 20FEB TRD - OSL X LH 861 / 20FEB OSL - FRA I LH 1304 / 20FEB FRA - IST I TK 900 / 21FEB IST - PTY I CM 356 / 21FEB PTY - Cancun Mexico Sitter nå på gullstua og koser oss med en mimosa, men ser at oppdaterte flytider (les forsinkelser) på OSL - FRA kommer på rekke og rad inn på e-post. Har ikke all verdens tid i Frankfurt, men ekstremt god tid i Istanbul hvor vi skal overnatte eller tilbringe på lounge i alle fall. Sliter med å finne noe oppdatert informasjon om streiken og hvordan situasjonen er på Frankfurt, er det noen som er ute å reiser nå som har litt info? Eller andre flyguruer som finner mer info enn jeg. Skål fra OSL!
Maskinen dere skal ha til FRA lander ca 45 min forsinket på OSL, så mellom 45-60 min forsinkelse ut kan dere regne med. Så om alt klaffer skal dere allikevel greit rekke flighten til IST
Mulig noe har gått meg hus forbi, men jeg har ikke fått med meg at det er noe streikepåvirkning i dag. Det var en endagers på fredag. Flyet du skal du til FRA landet akkurat på OSL så noen stor forsinkelse blir det nok ikke
Merket ikke noe til streiken på Frankfurt i dag. Vi kom inn litt forsinket, men rakk greit flyet videre til Istanbul.