Jo, så var mandagen her. G'mårn forresten. Kjenner jeg godt kunne ha sovet et par timer lenger. Var ikke hjemme før nesten 2330 i går og da blir søndagen hjemme litt kort. Hadde en meget hyggelig helt i det Tyske, hvor Hilton klemte til med oppgradering til Juniorsuite. Det gjorde sannelig sus i serken. Greie flyturer med SAS også i fly som heldigvis ikke var fullere enn at det ble ledig midtsete på alle flighter. På DUS-OSL i går kveld, var vi eneste i Plus. Festlig det. Nå får man prøve å slite seg gjennom arbeidsuka. Burde jo egentlig ha en dag å komme seg på etter en slik helg. Men neida. Fatt mot! Bare 5 dager til helg.....
God morgen fra BA763. 9 fulle rader business i dag er ikke gæli. Litt morsomt når en litt stresset gate agent insisterte på at jeg skulle ha bagen min under setet foran (jeg sitter på 1F). Viste boardingpasset, men til liten nytte. De hadde det travelt, og jeg lovet å gjøre mitt beste Blåhval neste Ha en fin dag.
God mandag folkens! Og det er ikke ironisk engang - å jobbe turnus har sine ulemper, men fri annenhver mandag er ganske kjekt. Østover eller vestover? Er du noensinne hjemme?
Morning fra NYC! Fin tur over dammen i går med Dreamlinern med rød snute. Snart ut en liten tur her i Midtown før jeg skal fly fra en flyplass jeg ikke har vært på før, med et selskap jeg heller ikke har flydd før! Tror det blir bra Ha en fin dag!
Hellu fra jobb Jaaaddaa....overtid idag-trenger det når jeg skal slite meg til ny hytte Banker er rare dyr,du kan få hos noen og ikke hos andre. Ja ja......sålenge de har penger er det greit Ha en fortreffelig dag folks Edit : Jeg skal betale mesteparten av hytta med lånte penger vett.....men resten betyr hardt arbeide !!
Apropos flysete og hjem. Jeg leste en artikkel en gang om en fyr som KUN klarte å sove ombord i fly. Han fikk installert et flysete i heimen med simulert flymotor-støy og hele pakka.
Korean Air i dag?? . Dersom det er BA er det bare en hval. Gleder meg til en repeat an Fnate rundt i Europa! God mandag fra Chicago. Fin helg i California før man i går fløy hjem til ett godt knippe minusgrader som fortsatte i dag. Sol og minus 15 er jo kjempegreier. Dobbelbooking i ettermiddag, legetime for vaksiner og før det 7 (!!!) conference calls, two down, five to go. Europa i morgen.
God aften fra Oslo. Ankom bare 15 min etter tiden på OSL i dag tidlig til tross for 50 min forsinkelse ut av EWR pga. snøver i går kveld. Fikk en ny rekord i dag: Landet kl 0829, taxing til gate, gjennom passkontroll, kjøpe tax-free, vente på flytog, var hjemme på Pilestredet kl 09:34. Rakk akkurat forelesning på Blindern kl 10:15. Nå: Trøtt... Håper jeg klarer å holde meg våken til kl 22.
Hmmm… Bare hval da. Jeg synes allikevel den blir blåhval siden den er så svær. Blir nok ikke fullt så voldsom rapport denne gangen, da det hadde lignet litt på en DM rapport med masse SQ i Asia. Dessuten har jeg kødda til planleggingen så intenst at jeg ikke booket de siste flightene og hotellene før for en time siden. Blir bra katastrofe dette her altså. Like mye rundtur som siste, bare helt på trynet. Baahhhh. Tar meg en druesmudi jeg ass
Bla bla.. Så lenge det kommer en tråd med kommentarer hver morgen du er på tur, er det OK. Trenger en dose humor denne uka.