Mail fra Insideflyer

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Reidar, 03. okt 2015.

  1. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg er alltid livredd når jeg får mail jeg ikke vet hva jeg klikker på. Antar denne er 100% rett, men please bekreft:

    "Hi Reidar,

    Your account is almost ready. Before you get started, please confirm your email address at the link below."

    Ække guru i min alder :eek:
     
  2. Heoe5

    Heoe5 Medlem

    Innlegg:
    64
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Har fått jeg også.
     
  3. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Det er faktisk ganske kult, når kontoene er satt opp, blir alle fremtidige reisene dine henta inn....
    upload_2015-10-3_12-54-55.png
     
    pgaa liker dette
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Det ser kult ut. Men uforventet mail om å aktivere en konto jeg ikke har bestilt setter jeg lite pris på.

    Hadde vært greit om admin kunne fortalt hva det er, før det går i postkassa.
     
    corvette8 and Darkcho like this.
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Enig, å flytte folk over til en ny platform og sette alle opp på denne løsningen er litt tja i min bok. Tommel ned.
     
    corvette8 and NoLimit like this.
  6. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    378
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Hele prosessen virker amatørmessig, håper dere ikke har betalt mye for jobben som er gjort med denne lanseringen...
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ups. Denne e-posten har nok jeg slettet i alle fall. Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke klarer å logge meg inn på "Verktøy"... Er det noe sted her inne jeg kan registrere meg eller må jeg via en annen nettside eller noe?
     
  8. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Er den permanent slettet da? Sjekk søppelbøtta i e-post leverandøren din.
     
  9. ThanaCity

    ThanaCity Nytt Medlem

    Innlegg:
    23
    Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    13
    Hei!,

    Prøv følgende «omvei» og se om du kommer til din Inside Flyer Manager oppsett-side.

    For oss som allerede har mottatt e-posten og gått igjennom InsideFlyer Manager oppsettet den «veien» , så har vi en InsideFlyer «vei» for vedlikehold og endringer. Sjekk om dere som ikke har gjort oppsett via e-post linken også har denne «veien»

    På høyre side finnes feltene BLOGG VERKTØY og FORUM. Sett cursor over VERKTØY og dobbelklikk, da da får du under dine BLOGG- VERKTØY- og FORUM – visning av diitt ID (alias navn) og under der igjen MILAGE MANAGER felt med status/ poeng-oversikt over alt som du har lagt inn av «Accounts» / forbindelser til andre sider som SAS EB, LH Miles & More, Expedia osv.

    Hvis du ikke har lagt inn noe via e-post link, så burde du fortsatt ha «knappen» MILAGE MANAGER.
    - dobbelklikk på MILAGE MANAGER.

    Du skal da få opp «refresh» av siden med og visning av InsideFlyer med nytt innhold og heading TRAVEL MANAGER samt display av InsideFlyer felt for E-mail address og Passord.
    Selv om du allerede er logget på InsideFlyer må du nå logge inn på nytt med din InsideFlyer E-mail address og Passord, og trykke Log In som hører til feltet på denne visningen.

    Trykk så LogIN og du skal nå få opp på siden tilgang til dine Accounts som du kan «massere» ved å liste alle Accounts (All Accounts, Airlines, Hotes, Travel Agencies) samt «knapp» «+Add an acccount» som gir deg mulighet til å legge til nye og eventuelt fjerne accounts.

    Prøv denne fremgangsmåte og se om det «hjelper». Lykke til! Hilsen – ferskt Bonusfeber medlem –konvertert til InsideFlyer – medlem fra før av -> medlem.
     
    Last edited: 10. okt 2015

Del denne siden