Fikk denne mailen fra SAS i dag tidlig. Min periode er 1/7-30/6 så jeg forstår ikke helt hvorfor den kommer nå.. Noen flere som har fått den?
Jeg har ikke fått en sånn mail enda, men så sluttet min opptjeningsperiode 31/8. Hvis jeg ser på mailloggen min fra tidligere år så ser det ut som disse kommer en drøy uke før slutten på grace-perioden. Høres riktig ut i forhold til din periode.
Jeg har samme periode som deg og fikk for noen dager siden. Som @Jorge sier så venter de med å sende den ut til Grace perioden er over, tilfelle du skulle rykket opp(eller ned) ett nivå
Jepp, jeg fikk mail fra SAS i dag: Velkommen til et nytt Diamant-år! Jeg har også 1/7-30/6, grace ut september.
For oss som har sluttet å få mail fra sas, vil vell ikke dette være mulig å 'kvalifisere' til? Samboer får stadig mail om tilbud osv. mens jeg får ingenting. Har prøvd å skifte mailadresse på sas.no og deaktivere alle kommunikasjonsvalg for så å reaktive dem. Ingen mail på snart 1 år.
Jeg hadde samme problem etter at SAS byttet system for kampanjeepost i fjor vår. Dette løste seg til slutt etter at SAS identifiserte og ryddet bort en duplikatprofil som blokkerte for utsending.
Har hatt dette problemet et par ganger tidligere med Telenor online-adresse, senest nå i sommer da jeg plutselig ikke fikk mailer fra SAS Eurobonus, men fikk vanlige SAS tilbudsmailer. Jeg tok kontakt på chat og forklarte problemet, det tok litt tid før vedkommende skjønte problemstillingen, men sendte saken videre. Noen dager senere dukket faktisk første mail fra SAS Eurobonus opp. Vet jo ikke om jeg potensielt mistet muligheten til en statusoppgradering pga. manglende mails i et par måneder...
Med Gmail-konto er det mulig å sjekke om problemet beror på dette, uten hjelp fra kundeservice. Om adressen din er nils@gmail.com kan du registrere adressen nils+sas@gmail.com hos SAS. Du kan eventuelt legge til et punktum, feks. ni.ls@gmail.com. Du eier alle versjoner av e-postadressen din med punktum (uavhengig av plassering) og alle versjoner med + til slutt og valgfri tekst.
I mitt tilfelle hjalp det ikke å bytte til ny/ubrukt adresse, det var allerede forsøkt før jeg fikk overalt kundeservice til å eskalere saken. Har en mistanke om at duplikatet hindret initiell overføring til nytt system og at det måtte manuell flikking til for å ordne opp.
Jeg har samme problemet, men det gjelder ikke bare SAS. Stort sett alle programmer vi er medlem av sender info til kona. Aner ikke hvorfor.