Mail fra SAS: Velkommen til et nytt Gull-år!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av indahla, 20. sept 2024.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,828
    Likes mottatt:
    21,955
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk denne mailen fra SAS i dag tidlig. Min periode er 1/7-30/6 så jeg forstår ikke helt hvorfor den kommer nå..

    Noen flere som har fått den?

    2024-09-20 13_39_45-Innstillinger.png
     
  2. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,340
    Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har ikke fått en sånn mail enda, men så sluttet min opptjeningsperiode 31/8. Hvis jeg ser på mailloggen min fra tidligere år så ser det ut som disse kommer en drøy uke før slutten på grace-perioden. Høres riktig ut i forhold til din periode.
     
  3. elgringo1964

    elgringo1964 Med lem

    Innlegg:
    442
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet om de gjør det for diamant også?
     
  4. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    968
    Likes mottatt:
    2,973
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk 20.7 etter periodeslutt 30.4, så ja.
     
  5. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,927
    Likes mottatt:
    8,617
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har samme periode som deg og fikk for noen dager siden.
    Som @Jorge sier så venter de med å sende den ut til Grace perioden er over, tilfelle du skulle rykket opp(eller ned) ett nivå
     
    indahla liker dette
  6. Duderini

    Duderini Lonesome Traveler

    Innlegg:
    40
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Jepp, jeg fikk mail fra SAS i dag: Velkommen til et nytt Diamant-år!

    Jeg har også 1/7-30/6, grace ut september.
     
  7. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,185
    Likes mottatt:
    4,095
    Bonuspoeng:
    113
    For oss som har sluttet å få mail fra sas, vil vell ikke dette være mulig å 'kvalifisere' til? Samboer får stadig mail om tilbud osv. mens jeg får ingenting.

    Har prøvd å skifte mailadresse på sas.no og deaktivere alle kommunikasjonsvalg for så å reaktive dem. Ingen mail på snart 1 år.
     
  8. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    477
    Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    93
    IMG_3921.jpeg

    SAS er veldig glad i å minne meg på at jeg er gullmedlem...
     
    WingmanWizard, Earl, Wiolenze and 3 others like this.
  9. avis

    avis Senior Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    29
    Bonuspoeng:
    18
    Sas it:
    upload_2024-9-21_6-3-26.jpeg
     
    Olelink, Earl, Wiolenze and 7 others like this.
  10. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,436
    Likes mottatt:
    6,687
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde samme problem etter at SAS byttet system for kampanjeepost i fjor vår. Dette løste seg til slutt etter at SAS identifiserte og ryddet bort en duplikatprofil som blokkerte for utsending.
     
    Magnus1001 liker dette
  11. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    308
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Har hatt dette problemet et par ganger tidligere med Telenor online-adresse, senest nå i sommer da jeg plutselig ikke fikk mailer fra SAS Eurobonus, men fikk vanlige SAS tilbudsmailer. Jeg tok kontakt på chat og forklarte problemet, det tok litt tid før vedkommende skjønte problemstillingen, men sendte saken videre. Noen dager senere dukket faktisk første mail fra SAS Eurobonus opp. Vet jo ikke om jeg potensielt mistet muligheten til en statusoppgradering pga. manglende mails i et par måneder...
     
    Magnus1001 liker dette
  12. freddyen

    freddyen Veteran

    Innlegg:
    1,540
    Likes mottatt:
    1,525
    Bonuspoeng:
    113
    Med Gmail-konto er det mulig å sjekke om problemet beror på dette, uten hjelp fra kundeservice.

    Om adressen din er nils@gmail.com kan du registrere adressen nils+sas@gmail.com hos SAS. Du kan eventuelt legge til et punktum, feks. ni.ls@gmail.com.
    Du eier alle versjoner av e-postadressen din med punktum (uavhengig av plassering) og alle versjoner med + til slutt og valgfri tekst.
     
    Magnus1001 liker dette
  13. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,436
    Likes mottatt:
    6,687
    Bonuspoeng:
    183
    I mitt tilfelle hjalp det ikke å bytte til ny/ubrukt adresse, det var allerede forsøkt før jeg fikk overalt kundeservice til å eskalere saken. Har en mistanke om at duplikatet hindret initiell overføring til nytt system og at det måtte manuell flikking til for å ordne opp.
     
    freddyen liker dette
  14. Omaniac

    Omaniac Aktivt Medlem

    Innlegg:
    364
    Likes mottatt:
    272
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har samme problemet, men det gjelder ikke bare SAS. Stort sett alle programmer vi er medlem av sender info til kona.
    Aner ikke hvorfor.
     

Del denne siden