Mail med billigpriser fra China Southern

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av kosvines, 02. febr 2016.

  1. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har begynt å få noen mailer på jobb fra China Southern Airlines. Denne gang så var det en mail som sendes til partnere (står der). Mailen sier følgende:


    Dear Partners,


    Here comes the new round published promo to SEA and AU/NZ, attached fare sheet is for your information.


    For more detailed information, please always follow GDS.


    Thanks & Best Regards

    Moustafa Mourad

    Sales Manager


    Så er det også kontaktinformasjon som går direkte til salgskontoret i Stockholm, og link til rett nettside. Ligger ved Excel-vedlegg som inneholder en oversikt over destinasjoner, bookingkoder og pris (samt datoer og evt. blackout datoer).

    Det som jeg reagerer litt på er at jeg har aldri hatt noen kontakt med selskapet og at prisene som viser i dokumentene ligger mellom 820-2500 NOK fra Oslo (og tilsvarende priser i lokal valuta fra Finland, Danmark og Sverige).

    Noen som vet hvor "legit" dette er? Er jo ingen form for spam sånn sett og ingen linker eller vedlegg som er ment for å utløse noe klikk. Var bare litt merkelig hvorfor det plutselig dukker opp på jobbmailen sånn uten videre.
     
  2. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    RART... Får du opp prisene i søkemotorer? Eller på deres nettsider?
    Hørtes umiddelbart ut som spam scam...
     
  3. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
  4. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje du kunne dele tilbudene med oss? Kanskje det er andre som ønsker tilsvarende tilbud fra Mr. Mourad?
     

Del denne siden