Maksimere poeng ved bestilling av MR/FERIE

Tråd i 'Bonushjelp' startet av saetershagen, 19. mars 2018.

  1. saetershagen

    saetershagen Medlem

    Innlegg:
    85
    Likes mottatt:
    112
    Bonuspoeng:
    33
    Tenkte jeg skulle betale for business long haul for 2 gang i mitt liv!

    Det blir kombinert MR/ferie til Auckland/Sydney med Singapore Airlines. Har funnet ok rute som i skrivende stund blir:

    OSL - CPH (773) - SIN - AKL (772)

    SYD (A388) - SIN - AMS (A359) - OSL (usikkert om man får den businessclassen ombord på flight 222 fra SYD eller ikke, den ser uansett veldig trang ut)

    Multi city søk fungerer i skrivende stund ikke på singaporeair.com. Alternativet er selvfølgelig å ringe/sende e-post til CPHreservations med valgte rute.

    For å maksimere antall poeng tenker jeg følgende:

    Booke flighten gjennom Viatrumf med Expedia (0,5 %) + 1133 poeng Expedia Rewards + betale med SAS Amex Platinum.

    Noen bedre forslag?

    Det som bekymrer meg litt er at en ikke får valgt seter hos Expedia. Er det mulig å gjøre dette i etterkant direkte hos SIA selv om det er agentbestilling?
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,179
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Ja. Det bør gå fint og velge seter på sia sine sider med PNR og etternavn. Rimelig sikker på dette
     
  3. corvette8

    corvette8 Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Hei, jeg har også slitt med multi city søk, men fant ut at det fungerer hvis du søker på plus. Da får du også opp alternativet med business, de viser 2 klasser.

    mvh John
     
  4. saetershagen

    saetershagen Medlem

    Innlegg:
    85
    Likes mottatt:
    112
    Bonuspoeng:
    33
    Takk for svar @Xflipper og @corvette8

    Hjalp å søke på premium på SIA, hadde uansett ikke valgte rute så da blir det Expedia uansett
     

Del denne siden