Mandag 13. januar VÅTT

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 13. jan 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,859
    Bonuspoeng:
    293
    Det regner på solkysten ..
    Som han sier @Sunnfjordingen : skikkelig austlandsvær
    IMG_7740.jpeg

haifinn, Liza, OyvindN and 11 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,098
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Austlandet.
    Her er det mange minusgrader, og heldigvis ikke Vestlandsvær. :p

Ennå. Det skal bli varmere, og det kan bli vått, veldig vått, selv om det ikke kommer noen nedbør.

Straks ut på veien, og i dag er det (alt for) mye møter..

Ha en fin en!

Earl, haifinn, Liza and 12 others like this.
  3. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,633
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra CPH. Fin tur over USA SAN-JFK selv om det ble litt skyer etterhvert.
    IMG_3811.jpeg
    IMG_3854.jpeg
    Til tross for at vi dro en halvtime etter avgangstid landet vi en halvtime før pga voldsom medvind. T7 til T1 på JFK gikk greit, selv om TSA er en oppvisning i uduglighet for å avvikle effektiv sikkerhetskontroll. Gjengen på FRA fremstår supereffektive. AF loungen på T1 er veldig fin. Fin utsikt til flyplassen og skyline på Manhattan, og god mat.

Earl, haifinn, OyvindN and 9 others like this.
  4. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,192
    Bonuspoeng:
    293
    @Eddie47 var vist litt raskere ute i morges så da hilser jeg fra Gullstua og frokost med leverpostei

Reisefølge 1 er som regel opptatt med å smake på cava og kaffe. Mens reisefølge 2 trenger mer underholdning.

5. ccurrahee

Likes mottatt:
    38,192
    Bonuspoeng:
    293
    Derfor er dette tilbudet supert for alle som har med noen som trenger underholdning på tur

IMG_7576.jpeg

6. ccurrahee

Likes mottatt:
    38,192
    Bonuspoeng:
    293
  7. Ololsen

Ololsen Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,925
    Bonuspoeng:
    93
    ENDELIG ER DET MANDAG DERE!! HER SKAL VI BARE GØNNE PÅ. Beklager ble litt påvirket av en viss hotelleier, det skal ikke skje igjen. Er på plass på kontoret hvor årsoppgjøret går sin vante gang. Nærmer seg veldig årets første flytur til LHR nå og det ser ut om den blir fremskyndet en dag da jeg må innom Oslo torsdagagen. Så må ringe SAS å høre om morgenflighten fra Vigra fredag kan flyttes til torsdag istedet. Så må jeg finne et flyplasshotell på Gardermoen. Ha en fin en.

haifinn, OyvindN, Flymunda and 6 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,576
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra MBT. Det som skal freses av snø er frest, det som var av jetlag er kurert men en 10 timers natt. Kjenner halsen ikke var helt happy med en skitur i -15 i går kveld, den ville nok heller tatt en snorkling rundt noen korallrev.

Men nå er det jo tilbake til hverdagen, kofferten er pakket og det blir reise til Dublin tidlig ettermiddag. Turen går med LX via ZRH og har valgt 1A siden jeg må sjekke inn koffert uansett.

Earl, haifinn, OyvindN and 9 others like this.
  9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,417
    Bonuspoeng:
    183
    Morn!

Ikke helt feil å kule’n i sengen med denne froskost mens man venter på at frokosten åpner.

IMG_7895.jpeg

Er nå i Mendoza og bor på vingård. Hadde smaking i går og bare en vin ble ikke drukket opp. Middagen var ‘sånn passe’, hadde forventet bedre på et slikt sted, menmen. Livet er bra for det!

Skal kjøre noen timer til Andesfjellene og et utsiktspunkt jeg har fått anbefalt. Fra der kan vi se det høyeste fjellet på denne siden av ekvatoren.

Ha en fin dag!

Earl, haifinn, Ololsen and 8 others like this.
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,066
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå austlandsveir på Vestlandet. Det regnar og regnar, men då blir i alle fall vegane frie for snø, om ikkje anna. Neste veke er det jammen LAX-tur, so då er det berre å gunne på og få unda so mykje jobb som mogleg, slik at ein kan avspasere med godt samvit. Eg lyt vel gjerne sjå til at det vert vaska godt òg, slik at heimebonuskontoen får seg litt påfyll.

Earl, haifinn, Wiolenze and 6 others like this.
  11. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,576
    Bonuspoeng:
    293
    Endring i planene, LX er såpass forsinket til ZRH at jeg ville fått store problemer med å rekke videre flight til Dublin. Jeg var enda på tur i skogen når HON ringte å lurte på om jeg ville reise i morgen eller bli ombooket til i dag. Valget falt på KLM og da med bag-drop 30 min tidligere.

Litt småtravelt men fikk sendt kofferten 7 min før det stengte, nå litt kald grøt med tå fisk på OSL Loungen;

IMG_2669.jpeg

Edit; pre-departure drinks;
    IMG_2670.jpeg

Last edited: 13. jan 2025
    Flymunda, Earl, haifinn and 6 others like this.
  12. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,815
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Porsgrunn

Unnagjort "helvetesuka" på jobb, 4 formiddagsskift og natthelg med 12-timere.

Fri i dag og i morgen, og langfria starter til lørdag.

Da blir det Farris bad- ser de har "saunafest med noen av verdens beste aufguss mestere"- det blir digg. Nydelig med sauna, spa og sjøbad i 2+ grader

Ha en spadd dag

Del denne siden