Mandag, endelig

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 21. okt 2019.

1. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    11,855
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen folkens, hilser fra Club loungen hos Intercontinental i Bucharest;

Går for en kjapp frokost; image.jpg

Byen er badet i sol og det loves 23-24 grader i dag. Bare å komme seg på jobben å bli ferdig så fort som mulig

2. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,132
    Bonuspoeng:
    93
    Mandag morgen og normalt sett en gledens dag etter 14 dager offshore.
    Men siden jeg er skyldig 7 dager etter gammel morro tidligere i år så gjenstår enda 1 uke.
    Så her sitter jeg klar for 1 uke dugnad, mens resten av gjengen er lynklar for hjemreise og øl...
    God mandag enten du er fri eller må jobbe :)

3. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,569
    Bonuspoeng:
    113
    Mornings fra hovedstaden, ny uke og nye muligheter. Appen sier 3 grader ute... brrrrr.

Ha en flott ute alle sammen uansett om det er varmt eller kaldt!

4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    9,749
    Bonuspoeng:
    183
    Endelig mandag. Fint lite på planen utenom jobb denne uken.

Og litt lesing av reisebrev når sjefen snur ryggen til såklart ;)

Ha det kjekt :)

5. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    4,307
    Bonuspoeng:
    113
    Med @Eddie47 ute av landet danser musene på bordet. 1D til Oslo på programmet i dag. 20191021_094137.jpg

6. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    1,678
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag. Herlig å være tilbake i høstlige Oslo fra 22 grader i Barcelona. Så en del knuste butikkvinduer i sentrum av Barcelona etter demonstrasjonene. Fløy finnair tilbake i går kveld og fikk testet loungen de er tilknyttet i Barcelona «pau casals». En helt grei lounge. Et stort pluss at de også tilbyr dusj og svært god spansk spekemat. Håper dusj også er noe Oslo loungen vil kunne tilby i fremtiden.

DDD370FA-9F5F-4B5F-A8F1-D548D630CFB7.jpeg 42580C74-92CB-473A-BAD9-6119B69A47AB.jpeg D6DA64A5-AB4E-4B4F-93B8-8343502DA1E2.jpeg 764258B6-5674-4852-86A4-609DE0FFC279.jpeg

7. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    6,852
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Nordens Paris
    Her er det 1°C og vinter: 15716440659225554937988267478519.jpg
    Nå jeg jeg tilbake på Insideflyer etter litt redusert aktivitet her i helgen..

Idag blir det litt jobbing også blir det et rovermøte ikveld.
    Det er 11 dager til jeg skal ut å fly

Så ha en God mandag uansett hva den skal brukes til

8. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    3,409
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag! Her er det kaffe og lesing av nyheter.Bestilte Polestar 2 isted etter å ha sett den i Trondheim nå i helga, blir stas:D
    Håper uka her går fort, tur til Gdansk på lørdag. Vurderer ett reisebrev slik at jeg får øvd meg til neste tur, aldri skrevet før. Men tja... :p

Eddie47, Kristian, phileas and 7 others like this.
  9. oleredv

oleredv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,185
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag frå eit litt grått og hustrig Sunnfjord! I dag skal det jobbast nokre timar før Widerøe fraktar meg til OSL. Der skal eg for første gang i mitt liv få besøke den sagnomsuste gullstova i ein times tid før turen går vidare til Arlanda og nokre dagar på konferanse i Stockholm :)

Eddie47, Kristian, phileas and 7 others like this.
  10. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,569
    Bonuspoeng:
    113
    You can do it! :D

Eddie47, ArthurDent and paramberg like this.
  11. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    4,080
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Gibraltar airport.
    Solen skinner og det frister lite å reise hjem til kulde og regn, men jobben kaller så må nok innfinne meg på jobb igjen i morgen tidlig... skal heldigvis fly litt før jeg er hjemme så har noen timer på å vende meg til tanken på regn og kulde:eek:

Stille og rolig i loungen her, en flott utsikt fra terrassen over rullebanen og Gibraltarklippen.

Ha en flott mandag folkens :)
    20191021_104153.jpg

Eddie47, Kristian, phileas and 10 others like this.
  12. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    13,111
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.

Kaos i helgen:
    Quality hotell, er perfekt familie hotell, og det sier vel alt. Ok mat...Ok rom...Joda fikk Suite...Ikke helt som forventet. Badeland/lekeland og Inspiria var oppturen.

Kaos i hjemmet:
    Vannkopper på minste...Kona hoster, kun meg og guttungen som er friske i skrivende stund...

Kaos når kjører ut og temp måler viser 11+ i garasjen og den faller til 1+, med litt isete belegg på innkjørselen, andre bilen har forsatt sommerdekk:rolleyes:

Kaos på vei til jobb. Bilulykke, medfører 15 min forsinkelse...

Kaos på jobb...Ikke ledige timer idag, siste pasient kl 17.00

Kaos med restskatt...Blir mye overtid...

Kaosfritt IF lindrer det meste. Må se på et par reisebrev for å få ned reisefeber`n...

God dag i luften som på bakken. :)

SAJblue, Eddie47, Kristian and 6 others like this.
  13. cuivien

cuivien Medlem

Likes mottatt:
    686
    Bonuspoeng:
    93
    God, tja, formiddag fra Bjørvika. Det har vært en kontrastfylt helg, fra total avslapning på Farris bad, til 40 kg kalvekjøtt liggende på kjøkkenbordet og en cuivien i full Dexter-modus med klar plastduk og slakterkniver.

Nå ligger kalven pent oppdelt i fryseren, og jeg sitter på kontoret og skriver pakkeliste til Hong Kong :p

Eddie47, Kristian, phileas and 6 others like this.
  14. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,092
    Bonuspoeng:
    93
    DET ER MANDAAAG!!!

SAS altså.

Fikk mail fra SAS i natt at de selger billetter til Avicii hylleskonserten i stockholm. Prisen de skulle ha var svimlende 1 mill poeng eller 31.000kr.
    så det var for dyrt og jeg fant ticketmaster platinum billetter, 3400 svenske kroner for golden circle. jeg kjøpte.
    nå kommer det mail fra sas om at de nå koster maks 1700kr :):):):)

edit: nå kjøpte jeg billett for 24k poeng ... jeg skulle betale 1700kr egentlig som de kosta, men en feil i systemet til sas gjorde at de trakk 24k poeng fra meg og ikke kroner ... jippi ...

Last edited: 21. okt 2019
    Eddie47, Kristian, phileas and 5 others like this.
  15. EndreD

EndreD Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,422
    Bonuspoeng:
    113
    Valgets kvaler.

Jeg fikk nettopp mail fra den nye restauranten til Gaggan i Bangkok at jeg har fått bord til 2 stk 10.november. Det passer jo i utgangspunktet veldig dårlig. I tillegg finner jeg lite bonusbilletter i business fra 7.11 til Bangkok.

Samtidig er det for ille å takke nei til å komme til den helt nye restauranten til sjefskokken som 4 år på rad ble kåret Asias beste restaurant...

Er det noen her som mener at jeg burde være fornuftig og takke pent nei? Evt som finner noen gode business/førsteklassebilletter til BKK 7.-8. november for to personer? :) Jeg driver og søker fra mange forskjellige flyplasser nå :)

jonss, Eddie47, Kristian and 8 others like this.
  16. Upsaker

Upsaker Fastboende InsideFlyer Skribent

Likes mottatt:
    12,622
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tar gjerne over reservasjonen hvis du ikke finner billetter :)

braathens safe and EndreD like this.
  17. ArthurDent

ArthurDent Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,330
    Bonuspoeng:
    113
    DSC_0364.JPG God mandgsmorgen fra Boknafjorden. De mer perseptive aner at jeg er i transit med bil. Familietreffet i Hardanger var trivelig, et stk dusjkabinett er ferdig montert, og Trillian er omtrent så fornøyd som kånemødre kan bli (de er som kjent aldri HELT fornøyd, - man har av underlige årsaker alltid LITT minus på kontoen). Nå er det tilbake til det sørlandske, sannsynligvis nye skuffelser udi hummerfiskeriet, og jobb + bilmekking. Men, det nærmer seg litt flying igjen

Last edited: 21. okt 2019
    Eddie47, Kristian, Earl and 4 others like this.
  18. Sonictravel

Sonictravel Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,433
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Oslo! Røyk på en bestilling med SAS på en langhelg til Washington DC for meg og fruen neste høst, etter litt mange glass vin i går kveld :rolleyes:

Noen som har gode innsalgs onelinere for å få dette gjennom 24 timers filteret, har allerede tenkt på at jeg må finne frem de flotte bildene fra det nylige reisebrevet til @kjeeli men tar gjerne imot uimotståelige forslag til argumentasjon.... :D

Eddie47, Kristian, Earl and 4 others like this.
  19. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,092
    Bonuspoeng:
    93
    kontaktet sas eurobonus shop for å fortelle at det er feil i systemet, siden jeg valgte å betale konsertbilletten med kun penger og valgte 0 poeng og likevel trakk de meg faen meg 24k poeng.

nå fikk jeg svar at de ikke kan gjøre noe siden jeg alt har fått koden til å hente billettene hos ticketmaster.

jeg er sjokkert. der forsvant 24k av mine 45k eurobonus poeng pga en feil hos sas.

slik betalte jeg, likevel hevder svensken at jeg har gjort feil ...:

829A8FC4-C41A-4CCA-A5CD-A790B2CD454A.png

har man ingen rettigheter her? det er jo umulig å selge billetten og som er betalt med eurobonus-poeng og sikkert, liksom hvor mye er 24k poeng egnt verdt ...

20. Sonictravel

Sonictravel Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,433
    Bonuspoeng:
    183
    Høres ut som BS fra den du snakker med, kan vel ikke være noe problem at de tilbakefører poengene og trekker deg riktig beløp i cash uavhengig av om billettene er utstedt? Forstår jeg deg rett sier du ikke at du ikke skal ha bilettene men bare at betalingsmåten ble feil, ville ringt dem igjen å håpet det var en litt mer fornuftig person i andre enden

Sikiduck liker dette

Del denne siden