God mandag folkens. Stille og behagelig i gullstua på OSL. Nå går ferden atter en gang til ALC og ei lita uke på hytta. Ha en topp mandag alle sammen!!
God morgen fra et regntungt Oslo. Fikk utnyttet gårsdagen i det fine været, som kan ha vært siste sommerdagen Etter et besøk i Dronningparken gikk turen til høstutstillingen på Kustnernes Hus, som kan anbefales! T-11 Høstferien Ha en fin mandag alle IF-ere
God morgen! Mandag morgen kan jo være litt tung, men jeg fikk hjelp av Norgesgruppen til å få opp humøret. Ingen flytur på en stund, må jo jobbe litt innimellom også. Ha en super mandag og ny uke!
Grått og vått i Larvik.. Men gårsdagens booking av ANA F med avreise på onsdag lyser godt opp Ha en flott mandag!
God morgen fra Sølvbyen. Det er spådd å bli en våt dag, og vi har ladet opp i det kommunale badekar. Godt å svømme, men best når en er ferdig. Åtte dager til så er det kommunale byttet ut med et sydligere basseng. Det gledes. Ha en fin mandag, alle IFere!
God morgen fra Vangsnes ! Fridtjoven står like godt enda Det eneste som er booket på flyfronten er en tur/retur BGO-OSL Ligger heldigvis og lukter litt på en tur med LH F i tillegg Dedtinasjon er uviktig, men fortrinnsvis noe som går relativt seint fra MUC eller FRA for å maksimere loungetiden
God morgen fra et kontor i hovedstaden! Første høstfølelse i dag, langermet skjorte og høstjakke måtte til. Tok sjansen på å la vadestøvlene bli hjemme, mulig jeg kommer til å angre når man skal hjemover i ettermiddag... Et par lyspunkt har det dog blitt nå på morgenkvisten: booket tur til London pluss den tradisjonelle julemarkedsturen til Berlin. Greit med litt "motgift" mot mandagsfølelsen. Ha en fin dag, om det flys eller kun planlegges!
Morn fra bussen til barteby sentrum! På vei hjem i går ble jeg oppgradert på AMS-OSL, ‘fordi flyet er fullt’, men ikke fruen på samme PNR. Merkelig praksis å splitte folk. Fikk i det minste et vindussete i bytte for et vindussete, midtsete hadde jeg ansett som nedgradering. Men, fruen hadde lyst på en flaske vann som hun får gratis fordi hun reiser med en med diamantstatus. Nei, det kunne ikke flyvertinnen gå med på, jeg måtte være der. Fruen forklarte at dette var en ufrivillig flytting, gjort ensidig av SAS og at det hun faktisk ville fått flaska om ikke SAS hadde gjort det. Hun fikk en brå og halvsur ‘jeg skal sjekke’ og kom tilbake etter ca fem minutter med en flaske vann. Merkelig opplegg. Anyway, vi kom frem, den harde hverdagen med jobb er på plass… Ha en fin dag
God formiddag fra Porsgrunn. Her er det høljregn, begynner å jobbe i natt, så greit nok. Venter på Bring skal komme med en pakke på 279 kg Dobbel terrassedør og to store vinduer- får rydde plass i garasjen. Har gitt opp å få velge sete hos Turkish, bonusreise senere i høst. Får se om det er mulig når innsjekk starter. Ha en problemfri dag
God føremiddag frå austlandsveiret i Florøida. Her har ikkje jubelen lagt seg endå etter at madammen annonserte planar om venninetur til Roma i haust. Må hugse å minne ho på at eg skal ein tur til Afrika i november, so ho ikkje bookar medan eg er vekkreist. Her skal det bli egotrippar. Rai rai!
God ettermiddag! Om noen ønsker seg en biz tur til Tokyo neste sommer så ligger det rikelig ute nå (5 seter på mange avganger) VIE (OS) -> ZRH (LX) -> NRT. avreise 02-12 juni 2024 Returen må nok fort bli eco, med mindre man blir veldig kreativ, eller er flinkere enn meg til å lete. Prøvde å snike til meg OSL -> ZRH på avreisedagen, men orket ikke mer enn tre agenter, så da blir det strafferunde i Wien. Blir ANA øko tilbake (kanskje i Pokémon fly til LHR), men fikk i hvert fall litt mer glede av CT-en nå enn når det var øko begge veier! Ønsker alle en fortsatt flott mandag!
God Pol Roger ettermiddag fra LH sin FCL på FRA A-gates. Har bare 20 min her så ingen vits i å småløpe over til FCT, spesielt siden det er B gate og bil rett til flyet herfra.
Jeg liker jo egentlig best å boarde aller sist men det funker dårlig når det er remote; Ferdig boardet for min del; God plass foreløpig; Så kommer «hordene»
Lite aktivitet for min del de siste ukene, men litt action i kveld: Har lyst til å reise i romjula og ser det er muligheter til San Francisco. Jeg har aldri vært på Vestkysten så det passer bra. Problemet er at jeg ikke har høyeste nivå på SAS MC Premium nå (alt annet enn >business er uaktuelt på en så lang tur ). Det løses enkelt ved å kjøpe de få manglende ekstrapoengene. Deretter bestiller jeg t/r OSL-SFO. Hva skjer så? Jeg blir trukket 100k poeng, og livet står stille noen sekunder. Jeg ringer SAS og kort tid etter kostet turen 60k poeng. Knallbra service av engelskspråklig kundeservice! Så da blir det utreise på Julaften, og sannsynligvis litt tid til å sjekke ut julestemning i Køben. Hjemreise fra SFO på Nyttårsaften. Hva romjulen skal brukes til på Vestkysten er uklart Alanya T-4 uker San Francisco T-13,5 uker