Mandag : Hvor flyr du på en hverdag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 26. sept 2022.

  1. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,509
    Likes mottatt:
    34,406
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en God morgen og velkommen tilbake til hverdagen?

    Det er morgen og det er straks på vei til jobb. Og en uke som ser ut til å bringe mye hverdag.

    Dette er første dagen på lenge at jeg ikke skal ringe NAV og forsøke å få tak i noen.

    Det lokale biblioteket har levert reisehåndbok. Så da får heller høsten gi innetid og et lite dykk i Vietnams muligheter som feriedestinasjon.

    Derfor sier jeg takk for meg, og ha en flott reisedag dere som kan.
     
    Calling, Earl, haifinn and 13 others like this.
  2. Reiseglad

    Reiseglad Medlem

    Innlegg:
    142
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    På Østkantens EGEN flybuss (som var 12 minutter forsinka, mindre tid i loungen :mad:) på vei til Gardis og høstens første MR. Regner med det sitter noen IF’ere der oppe og koser seg allerede. En liten tur til Trondheim via Bergen venter. Balsam etter en helg på hytta med familien. ;) Ha en strålende mandag alle sammen!
     
    Calling, Earl, haifinn and 14 others like this.
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,080
    Likes mottatt:
    68,766
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten
    Vått og grått og et skikkelig møkkavær
    0295A869-EFE6-4BBA-89FC-6A0BED401B4A.jpeg
     
    Calling, Earl, haifinn and 14 others like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,185
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Vaskemaskinene er i gang, og frokosten er inntatt. Kaffe i kroppen skal få meg i gang, så jeg får gjort litt jobb. Må jo tjene litt penger, så jeg får betalt ned SAS MC etter helgens forbruk.. o_O:rolleyes:

    Veldig fin helg i Tromsø, nå er det et par uker til neste flytur.

    Håper alle koser seg på en mandag i september!
     
    Calling, Earl, haifinn and 14 others like this.
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,367
    Likes mottatt:
    28,918
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

    I dag skulle jeg flydd med Qatar til MCT via DOH. C på utreise og F den siste drøye timen. Kun bookingklasse som er forskjellen men skulle etter sigende gitt F lounge i DOH.

    Det ble endring ila helga så i dag går turen med Swiss, via ZRH til PRG.

    Nesten greit nok, skulle jobbe utendørs i Muscat og ca 35+ er da i drøyeste laget for meg.

    Håper alle får en fifin uke

    Edit; ikke ofte jeg spiser flymat på kortturer, men Swiss er faktiskt helt OK både på presentasjon og smak; EAEC130D-CFCD-44AF-B19D-E8F98FEB9A4A.jpeg
     
    Last edited: 26. sept 2022
    Calling, Earl, haifinn and 14 others like this.
  6. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,212
    Likes mottatt:
    21,328
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hq.

    T-5 Kreta. Med det været som er meldt den uken her, er det synd vi ikke allerede har reist.
    Nesten glemt Billkill men fikk et pushvarsel på oppdrag utført nå. Siste faktura som gikk ut med gratispoeng. Restskatten med lang forfall,som ender opp med litt nc poeng:)
    RIP Payr og Killbill. Livet er hardt som bonusnisseo_O:rolleyes:
    SmartSelect_20220926_075906_BillKill.jpg
    Ha en strålende mandag alle felles bonusnisser :)
     
    Calling, Earl, haifinn and 11 others like this.
  7. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    Walk of shame på Grønland for nødpass, etter at det gamle bestemte seg for å bli igjen på DUS.

    5D33C5EE-D9F1-4944-A9B2-1E2625163AD6.jpeg
     
    Spielhaug, Calling, Earl and 15 others like this.
  8. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Jessheim.

    Oppdatere seg litt på mail og forefallende arbeid før turen går til konferanse på Fornebu i 2 dager. Dog fram og tilbake begge dagene så det blir ingen NCC poeng denne gang.

    Første tur med Norwegian på lang tid i helga, og det er jo artig å observere hvordan det fungerer/ikke fungerer, alt ettersom man ser det.
    På OSL var det fullt "nazi" opplegg ift håndbagasje, med mange sure folk fordi bagasjen var for stor og måtte sendes i stedet. Mange fantasifulle argumenter for å skulle ta med bagasjen inn. Har virkelig folk ikke fått med seg at det er svært sannsynlig at bagasjen blir kontrollert??? Oppsiden er at det er relativt ordnede forhold i kabinen ved boarding.
    På BER derimot så var det ingen kontroll og da er det jo ingen måte på hva folk definerer som håndbagasje og fullt kaos i kabinen ved boarding. Dog et plusspoeng til crew som virkelig organiserte og stablet og fant ledig rom, men jeg tror jeg aldri har sett en boardingprosess ta så lang tid noen gang. For min del var jeg innenfor og hadde kjøpt tidlig boarding så det var ikke noe problem. Derimot så sitter det litt i ryggraden at det er ille at man må betale for en kopp kaffe. Det gir meg litt sadistisk glede å betale denne med SAS MC :rolleyes:

    Ha en strålende dag og uke!
     
    Calling, Earl, haifinn and 12 others like this.
  9. Kvalvaag

    Kvalvaag Senior Medlem

    Innlegg:
    697
    Likes mottatt:
    5,459
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen !

    I dag skulle det egentlig snekres ferdig nokre vannbord, men været tilsier at vedskjulet får klare seg uten en stund til :rolleyes:
    Relativt stiv og støl etter å ha låge ut takshingel på alle 4 en heil dag :p

    CT nr 1 for 2022 er endelig i boks etter god hjelp av Billkill så då kan en pause abonnementet til neste år :cool:

    Ha en strålende dag !
     
    Calling, Earl, haifinn and 12 others like this.
  10. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,381
    Likes mottatt:
    20,999
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra jobben.
    Kroppen er noenlunde tilbake til gammel form etter en enhetssamling som gikk hardt utover kroppen, både pga rafting, gåing og nachspill. Menmen, slikt får man bare tåle.
    I går var det oppholdsvær for første gang på lenge, og fikk tvunget rompa ut av godstolen og opp på blant annet gardintrappa for å få malt ferdig siste biten av ytterveggen. Nå er det bare terrassebeis igjen før malekosten gjenoppleves i våren.

    Ha en flott dag dere!
     
    Calling, Earl, haifinn and 9 others like this.
  11. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,189
    Bonuspoeng:
    163
    Guten morgen.

    Mandag, starter med regn, men akkurat nå er det faktisk gløtt av sol over hovedstaden, dog tviler på at det varer. Møtebonaza i gang som varer langt ut i uken.

    Bare å stålsette seg og ønske alle en god uke!
     
    Calling, Earl, haifinn and 8 others like this.
  12. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    T-5 til Afrika :)
    Alt av visa og vaksiner på plass. Dollars er sikret så da er det bare å telle dager
    Ellers har de siste 9(!) dagene gått med i HV. Mye venting, lite søvn og masse moro. Men nå er man blitt sivil igjen. Er fascinerende hvor fort menn (det er fortsatt mest av det i HV) blir 14 år i hodet når klærne er like...
    Ha en strålende mandag
     
    Calling, Eddie47, Earl and 9 others like this.
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,185
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, man kan jo bare dra bort i Nydalen og se på de som studerer der. :p
     
  14. Reiseglad

    Reiseglad Medlem

    Innlegg:
    142
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Oppdatering! Sitter nå her i Bergen og lurer litt på hva SAS IT holder på med nå. :D Håper det er en bug ellers blir det interessant ved gate om en halv time…

    125EC1EB-CFFE-4F5B-8526-58995BACA17D.jpeg
     
    Calling, Earl, haifinn and 3 others like this.
  15. Reiseglad

    Reiseglad Medlem

    Innlegg:
    142
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Puh! Gikk bra! (I tilfelle dere lurte) AE042B02-C259-43CF-A005-2CF6FD9D7EB2.jpeg
     
    Calling, Earl, haifinn and 4 others like this.
  16. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,876
    Likes mottatt:
    12,600
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Boston. Hvor reiser man på en hverdag? Man reiser f.eks hjem. Med SAS sin nye A321. På første rad. Så får vi se om det blir førsteklasses mat og service og slikt.

    Boston, i våre øyne, er en stor småby som stenger av og lager gågater på søndager. Og den har et rimelig bra musikktilbud for oss "klassikere". Den største turistattraksjon er tydeligvis Duck-tours, de er fullbooket hele tiden.

    20220924_163508.jpg 20220924_174230.jpg 20220924_175410.jpg

    Ha en fortsatt fin mandag!
     
    Last edited: 26. sept 2022
    Kristian, Spielhaug, Calling and 9 others like this.
  17. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,385
    Likes mottatt:
    12,121
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Grenland.

    Gjort unna det meste av jobbperioden. Tre ettermiddagsskift igjen til langfri og fly.
    Kollega avspaserte de tre skifta og sitter på fly til Thailand nå. Tre uker på han.

    Ha en forventningsfull dag
     
    Maggie, Berlioz, Calling and 4 others like this.
  18. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,697
    Likes mottatt:
    11,322
    Bonuspoeng:
    183
    Godkveld frå OSL, straks boarding med TK.
    OSL-IST-HND så overnight deretter til FUK. Blåskjerm på MySos appen sjølv med 4vaksineskudd.
     
    Spielhaug, Reiseglad, Maggie and 6 others like this.

Del denne siden