I dag våknet jeg til et svært morrabrød. (NB: tidssone -7t i forhold til Norge) Etter 6 dager i hjemmekarantene kan jeg bekrefte at mine kone virkelig har tatt til vettet og gjort livet markant bedre her i hjemmet. Mens jeg bruker ledig til til å se etter re-bookinger og strategier på å beholde diamantstatus med kun 2+ måneder igjen, så har min kone gått berserk for å gi meg en best mulig morgen. Jeg kan jo ikke klage og må jo bare nyte det så lenge det varer... Ha en fin mandag - med eller uten morrabrød!
God morgen! Eg måtte berre rett inn i denne tråden og sjekke. "Kjære gud, nei og nei, la han ikkje ha posta bilde!" Heldigvis gikk dette bra. Ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra Trondheim! Her fortsetter hjemmekontor, men man "løslates" fra karantene om 60min. Da er man "fri"! Ha en fin dag
God morgen fra Korona Karantene preget verden fra Viken... Korona tar knekken på krona Korona tar knekken på kidzzz Korona tar knekken på kona Korona tar knekken på kompiser Korona tar knekken på kolleger Korona tar knekken på kollektivet Korona tar knekken på kapital Det verste er : Korona tar knekken på kvelds kos`n Ha en Korona "FRI" preget hverdag...
God morgon frå eit dalføre i Sunnfjord. Her har dagen vart ein del timar allereie. Arvingen ville tidleg opp. Optimistisk som eg er har eg i morgontimane booka om turen til EWR. Ikkje datoane, men opp frå Plus til Biz bortover. Øko heim. Ikkje at eg har særleg store håp om at det vert noko av. Kjekt å booke i alle fall. i tillegg har vi hatt problem med jordfeil i dag tidlwg, men det ser ut til at sivilingeniøren har fiksa det, so no vert det snart frukost. Produktiv morgon. Snart helg?
God morgen fra Sandefjord Igår ble vi sittende å se på dokumentaren til NRK om Scandinavian Star ulykken. Mens idag blir det kretsting over Skype. Ellers ikke mye å melde. Så ha en Corona fri mandag
God morgen fra hovedstaden - dagens corona-situasjon ser blytung ut og det starter med at for meg ser det ut som DnB har lagd kollektiv presedens for halv rentenedsettelse vs sentralbanken. blablabla - lån i pengemarkedet usikkert, bla bla bla vi følger situasjonen nøye. Dra til h... forbanna svindlere. Ingen livesport på tv, folk går oppå deg på butikken, de kan bare prøve å stenge polet! Dagens positive nyhet er at det fortsatt er kaffe i heimen, ikke så fancy morrabrød som @chrt men skal nok klare oss.
God morgen fra hovedstaden. Blir en stille og rolig mandag. Våknet opp til en bunke med gratulasjoner som hadde tikket inn på SMS og det første som slo meg var; har ikke folk fri nå om dagen? Hvorfor står man da opp så tidlig? Men men. I følge muttern ble jeg født 16:49 så skal holde meg ung noen timer til. Kake anyone? Ha en flott uke alle sammen også får vi krysse fingrene for at Corona tidene snart går over!