Mornings fra Trondheim Det er blåsevær og regn i lufta, temperatur på 13,8 grader. Kaffen venter på jobb så bare å komme seg avgårde. Dagen tilbringes i regnskapenes hånd, i håp om å ha nådd budsjett..... Ha en flott start på uken
God morgen fra Sørlandet. I går gikk stort deler av ettermiddagen til alles favorittoppgave, reiseregninger. Oppdager da at Hertz har forsøkt å snyte meg igjen i sommer.. En leie er registrert levert inn 23:41 og ikke 15:30 eller hva det var... I tillegg har ekstra forsikring blitt lagt på.. Prisen har mao. omtrent blitt doblet.. skrekkelig irriterende at man må bruke tid på sånt tull... Ha en ellers strålende dag i flom og uvær
God morgen fra et vått Buskerud. 1000 m bading unnagjort, innendørs. Delvis muligheter også utendørs, men heldigvis ikke sørlandske tilstander her i byen. Nå kaffe, BBC3 og havregrøt i nevnte rekkefølge. Ha en fin dag, alle.
God morgen fra hovedstaden. Første gang på lenge jeg har våknet opp til regnvær så det tyder på at høsten har begynt å gjøre sinn innmars Må være den kjipeste årstiden sånn vær messig.
God ettermiddag fra Krabi. Sola er såvidt på vei tilbake etter en liten time plaskregn. Ca 30 grader, tak over terrassen på rommene så en liten skylling går grei.
God mandag! Sitter på kontoret og får ikke gjort stort.. Skal jo til Shanghai og Beijing i morgen! Første tur på SAS MC Premium tur i C... 120 000 poeng for 2 pers. Har booket alt av hotell, med unntak av første kveld... Så Det må jeg vell klare å få til før jeg drar fra kontoret i dag.. Men det er enklere sagt enn gjort.. C
God ettermiddag fra Stavanger. Hadde egentlig tenkt å skrive en hilsen fra når turen gikk fra OSL tidlig på morgenen. Bare vært kaos med hjemreisen, fikk ikke tak i amex travel for å endre på billetten da møtet ble tidligere ferdig, og når først jeg fikk tak i amex travel og endret billetten så nekter dama i skranken meg å sjekke inn fordi «innsjekk stengte 2 minutter siden» og nå er flyet foreløpig 30 minutter forsinket. Så nå har selskapet fått en regning på 2 x 65€ for egentlig ingenting...stemning! Ha en flott dag alle sammen!
God mandag fra Saswifi midt i Nordsjøen. Høstferie for unga=null fri for meg. Ha en fin søndag, alle!
Det er vel ofte standarden ja. Men her på Sunnmøre har vi hatt ett fantastisk høstvær nå i flere uker med temperaturer godt over tyve grader og dette er i alle fall høst nummer to på rad med lignende forhold. Sommeren derimot - den snakker vi ikke om... Her sitter man og forsøker å oppdatere seg litt på IF, men en lei kribling i halsen og tørrhoste legger en liten demper på stemningen. Kanskje man skulle sprette en av flaskene man handlet i helgen med brunt innhold? Kan aldri tenke meg at hosten blir verre av en single malt i alle fall? Ha en fin aften!
Er vel noen deler av Norges land som ikke kan klage på høstværet etter hva jeg har sett på nyheten nei! Hehe. Snart lille lørdag så da er det bare å sprette korken som @Are nevner!