Morn fra Oslo og hjemmekontoret. Ikke ett eneste møte på Teams i dag, noe som er greit. Om 2 uker og 5 dager skal jeg ut og fly! Og om været står seg på sunmøre blir det flytur til både SDN og AES i slutten av juli. Noe å ta med seg på veien. Ha det kjekt Snart helg?
Mandag, huff og huff, og ei uke med mye jobb samtidig som værvarselet går av skaftet og gir forhåpninger om den fantastiske 2018 sommeren på Østlandet. Bra man skal ut og fly igjen på fredag
God morgen fra Viken. Sol, sommer og strandet i Skandinavia (- Sverige) Det planlegges aktivt for Legoland og Køben, spørsmålet er om en må bo et sted i 6dager eller om man kan splitte bookingen på flere steder. Bil tur skal bli. Kan nesten måle seg med: CA F (LH F)-SQ F OSL-LHR-PEK-SIN-DPS-SIN-PEK-CDG-OSL. Bali: 3 dager på Melia President suite m/club, så 3 dager på Hilton Bali med Club, deretter venter 6dager på IHG m/Club i Singapore. For en herlig tur det var. Har en super uke videre
Ny uke, nye muligheter! Bortsett fra å fly, da. Haging og maling på dagsorden. Kjøpte Canariapalme hos Mester Grønn på TTT, værprognosene tilsier at den vil trives. Forsøkte å melde meg på Avis President's circle i går kveld, datatrøbbel og unyttige rundturer på nettsiden. Er dette vanlig hos Avis? De klarte dog å komme opp med et varsel at det var tekniske feil, og de jobbet med det! Ha en frisk og feilfri dag!
Mandag morgen i Viken også. Varmt og godt, og alle var ute og kjørte bil samtidig i dag tidlig. Snart helg? Jepp.
God føremiddag frå Sunnfjord. Kaffi og sol medan trønderbataljonen søv. Snart sydentur til Bergen, dessverre ikkje med fly. På tide å oppdatere seg på kvar ein kan få litt ekstra EB. Fryktar madammen er litt lei Sumo. Salsa slo dessverre ikkje an sist vi var der med bartefolket.
Om ikke ekstra EB er føresetnad for en fin tur, så kan du jo alltids ta en tur på Bare og så avslutte kvelden på Vinyl
God morgen fra Porsgrunn. Strålende vær og fri. Fikk bestilt en bonustur i plus til Gran Canaria i September. Skal brukes som back-up plan, hvis Sez-turen går i dass. Nu skal jeg sykle en tur på butikken, for å handle litt lunch. Gøy med hjemmelaga elsykkel. Den gjør 55 km/h hvis jeg vil.
https://flysmart24.no/2020/06/14/flygale-tore-pa-vingene-igjen-ikke-bare-moro-det-er-livsviktig/ Flysmart slår fast at @Tore "er over gjennomsnittet begeistret for å fly."
God morgen! Her viser SAS appen nå 0 bookinger for første gang på mange år. Sommerferie på hjul istedet for vinger, så nå er upgrade penger brukt på bil istedet for bookingklasse. Det blir i alle fall noen hotellovernattinger i sommer, i første omgang Thon. Er litt spent på hvordan a la carte-frokosten er. Ha en fin uke!
God morgen fra Trøndelag! Bestemte meg for å starte arbeidsdagen i 10-tiden. Passe tidspunkt det. Ingen møter på kalenderen i dag. Siden opptjeningsperioden på amex (15k tilbudet) har startet, blir det en ørliten poltur for å få i gang saker og ting på den fronten. Venter fremdeles på at SAS skal kansellere min tur til Brussel og hjem fra Amsterdam, har ikke lyst på voucher, vil ha penger... så jeg ble litt glad da det kom et varsel fra SAS-appen, men det viste seg å være en endring på en tur til Svalbard, flyet fra Oslo går 10 minutter senere. Ha en finfin dag alle sammen, og husk å dra kortet
God morgen fra hjemmekontoret. Aktiviteten er rekordlav og feriemodusen har for lengst satt inn. Vurderte en tur til Nordkapp for familiebesøk, men har hatt det på is grunnet skyhøye poengpriser oppover til Alta. I dag var hele Juli vidåpen med 5000 poeng på alle dager og Flypremium i tillegg. Så da blir det i det minste en liten ferietur i sommer! Ha en fin, lat uke i varmen!
Dyrseth og de andre som driver jakten på bonuspoeng har ofte blitt skyteskive som miljøsvin, men Dyrseth forsikrer at han kompenserer sine reiser med klimakvoter, og ellers sørger for å ta nødvendige miljøhensyn i hverdagen med kildesortering og mange kjører også elbil
Ekstra EB hjelp alltid på. Trivelig vert det uansett. Få ting i Vestland som er betre enn varme sommardagar i Bergen
God formiddag fra Trondheim Ei hard helg henger fortsatt i kroppen.....spørs om det ikke må svettes litt i marka idag.... Forhåpentligvis rolig dag ellers... Ha en flott mandag
God ettermiddag fra en veldig varm hovedstad. Går stadig fremover med plattingen, og kun 13 dager til neste flytur. Livet kunne vært verre Teller på knappene om jeg skal tørre å bestille langhelg i København og gamble på at de fjerner 6-nettersregelen eller feige ut med Helsiniki.
God mandag ettermiddag. Det jobbes og tenkes på reisen om 4 uker. For første gang i mange år skal jeg reise med bil ned til Tyskland. Det hadde vel gått med fly nå, men siden jeg skal fylle bilen med ting, er det like greit. Så kommer neste flytur i Oktober til DUS hvis alt går bra. Gleder med til å komme i lufta igjen
God ettermiddag/kveld fra storbyen. Årets varmeste dag, tror jeg nok. Aircon har blitt justert, så nå er det behagelige 19-20 grader i kjelleren. Nå har arbeidsfolket akkurat ferdigstilt å legge ca 200kvm stein på gårdsplassen. De slapp i hvertfall å jobbe i regnet Fortjener et glass på terrassen for dette ... Fremdeles 4 bookinger i SAS appen.