Ser F1 i reprise så det går litt tid før senga kaller Neste reise (med fly) er ikke før i juli men forhåpentligvis blir det en jobbtur til Italia før det. Ha en flott mandag og ny uke!
God mandag, alle! Sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal avbestille (FP) tur til YYZ om en uke. Alltid litt kjipt å gi slipp på en god flybillett, men jeg har egentlig ikke tid til å reise til Canada uten mål og mening akkurat nå. Selv om jeg gjerne skulle sett Toronto. Blir nok mest sannsynlig avbestilling, men det melder jeg i avbestillings-tråden. Så får vi se om noen vil/kan plukke den opp etter jeg slipper bonusplassen.
God morgen fra solkysten her er det sommer, men kaldt 5 grader. Det kommer nok til å bli 10-12 i løpet av dagen. Jetlag er noe dritt!
God mandag. Ny uke og ny reise. Denne gang cph. Stress med tilløp til panikk i fasttrack’n da det plutselig var 50m kø. Morgenfly må nok folk ha litt ekstra med tid. Digg med folk igjen! For de oppmerksomme ser man Norse Atlantic sine fly i bakgrunnen. De har parkert alle(?) flyene sine på OSL og er et litt kult skue.
God morgen fra hjemmekontoret. Siste restene av fruens sjokolade shopping fra Sveits turen ble spist opp i går kveld, RIP Og jeg som var fornøyd med Nidar, Freia og Lindt. Sveits kan noe mer en klokker. Vurderer ta meg tur til Sveits kun for sjokoladene Legger med et bilde her så IF-ere vet hva de bør kjøpe om de er innom. Er i transfer i Wien om ikke lenge, krysser fingrene for at de har den her på flyplassen. Ha en strålende mandag
God morgen fra OSL. Nok en mandag på OSL, bare for å observere «kaoset» i sikkerhetskontrollen, og så rusle ned til perrong #4 for tog mot tannlegen. Noe midlertidig fiks fra fredag som ikke sitter som det skal. Hvis alt går som det skal så blir det derimot flytur i kveld, Sabena direkte til BRU og bil videre til WOE.
God morgen fra Sølvbyen. Gråvær og kaldt. Fyr I ovnen i slutten av mai er definitivt uvanlig Om fem dager blir det gråvær og varmt. Blir spennende å se hvordan Hua Hin er etter over to år med få eller ingen turister. Og ikke minst hvordan Centara praktiserer maskepåbudet. Ha en fin dag, alle IFere!
God morgen fra Grenland. Begynner å komme på beina igjen etter forrige helgs utskeielser i ZRH. T-42 til YYZ T-130 DXB SAS sitter forsatt med 180k av mine EB poeng etter å ha kansellert Tokyo i Juli, sjekker hver dag om de har sluppet sommerprogrammet 2023, slik at jeg kan forsøke endre til til påskeferien. @Maggie kan skrive under på at det er god sjokolade, tømte en boks ombord på LH F for ett par år siden. Så den forrige helg i Zurich sentrum, men da var det så varmt at den nok hadde smeltet før jeg rakk tilbake til hotellet, prøvde se på på flyplassen men der hadde de den ikke
Enig, det hadde gjort ting lettere. Men nå er rullebanen på WOE stengt på tredje uka. De har åpent igjen noen timer 15 og 17 juni, før det er stengt igjen 4 uker så det hadde ikke hjulpet så mye denne gangen
God morgen frende! Kroppen verker, oppussing og flytting...om dere vurderer, ikke gjør det. Man har det jo ganske godt inser man så fort man går i gang med slike ting... En uke uten røde dager eller reiser...nei ikke helt sant, søndag er det kurs mot Berlin, blir nok stas.
God morgen fra hovedstaden! Plutselig en dag på kontoret, nesten litt uvant å se flere mennesker rundt seg. Konkluderer med at jeg like gjerne kan bestille coronatest på Oslo Helse fredag, avreise til EWR ser ut til å komme før de sløyfer testkravet. Gleder meg til en langtur igjen, det har blitt lite av det de siste par årene! T-5 OSL-EWR-BNA T-13 OSL-BER T-27 OSL-LIS-AGP
God formiddag fra Porsgrunn. 20 grader, sol og sky. Ser ut som den helv.. plenen må klippes igjen. Fins det en robotklipper for ulendt terreng å få kjøpt på viatrumf? Ser SAS IKKE har kødda med flyvningen til København til helga. Det skal bli godt å få en håndbayer igjen. "Norsk" Tuborg er jo udrikkelig, Dansk Tuborg på grønn glassflaske smaker jo nydelig. Forstå det den som kan? Ha en grønn dag
God morgen fra Eventyrlounge. Her er det stille og rolig, og vi skal nok få slite litt med jetlag utover dagen. Imens nytes cola og caffe
God natt fra 29 palms! Litt etter kl 1 på natta og på tide å stå opp. Vi utnytter nemlig jetlaggen til «stargazing» https://www.nps.gov/jotr/planyourvisit/stargazing.htm i ørkenen her. Så venter vi til soloppgang og kjører til Kingsman, deretter Las Vegas. Gleder meg til alt dette Ha en flott dag!
God morgon frå Langnes, TOS! Inne er det byggeplass. Ute er det eit nydeleg vêr: Aust-Finnmark er neste stopp Ha ein fin dag, folkens!
God morgen fra kontoret! Har trent, og da blir formiddagen så kort, for nå er det allerede tid for lunsj! Må ringe SAS og endre på litt reiser, men det er ikke sikkert at mandag etter langhelg er riktige dagen å gjøre det på. Ha en heidundrende dag!
Kingman, verdens navle! Det var der vi var "så heldige" at vi fikk med oss "freedom convoy" for et par måneder siden. Det var "stas".
God ettermiddag fra kontoret. Fremdeles ikke kamp om plassene her, men trivelig å se stadig litt flere folk. To uker til neste utenlandstur. Da via Amsterdam, og det kan jo bli spennende...
God alt for tidlig morgen fra et regntungt Oslo T-7 til LH Litt sliten etter gårsdagen. Det kom faktisk et par flere en 30 konsertgåerer og DuranDuran leverte helt subjektivt en god konsert i 11 grader og regn. Undertegnede fikk i alle fall en dårlig pils og hjertebank når gamle slagere slo gjennom kroppen igjen.