God morgen fra kontoret i nordvest hvor det er haugen på med arbeidsoppgaver som venter. Ble plutselig booking av flytur i går til København til kommende helg siden både jeg og en kompis har fri. Så artig med en meget kort spontantur. SAS var merkelig nok ganske rimelig priset på kort varsel i go, med unntak av retur reisen fra OSL til AES. På den strekningen må rødnesene i aksjon. Ha en fin uke. LA nærmer seg også....
God morgen fra Sølvbyen. Skyet og minus 4. Om 90 minutter skal bilen ha service. Den tar 30 minutter og er inkludert i bilprisen. Det har skjedd litt siden man hadde VW Boble, og stod med fettpresse og stroboscoplampe. Har skjedd litt med bilprisene også. T-24 til TRD. Ha en fin mandag!
God morgen fra Oslo. Løpt noen intensive kilometer på de faste løpetimene mine og nå solid plassert på kontoret med frokost og kaffe innabords. Klokket noen mil med bilen i helgen og er nok en gang overbevist om at det er en knallbra idé å dra på roadtrip til middelhavet med den i sommer. Ha en begivenhetsrik dag!
God formiddag fra bortekontoret. Litt snø i dag, så det var mye trafikk. Heldigvis kan jeg kjøre andre veier enn alle andre, så det tok en halvtime, akkurat som vanlig. Booket noen flybilletter for kona i går, og reiselysten fikk seg en boost. Men det er dessverre over en måned til neste flytur. Jaja. Får jobbe litt mens jeg venter. Ha en fin en!
Litt utblåsning her. Booket som sagt ene turen til helgen med Norwegian og booket lowfare da jeg har jo alle Norwegian reward fordelene slik bagasje skal være inkludert. Ser nå at ingen av fordelene har blitt registrert på flyvningen min og jeg må betale for både sete og bagasje. Tar kontakt først pr tlf og ingen der kan hjelpe for jeg må snakke med Reward avdelingen og Reward avdelingen kan ikke nås på telefon, kun chat. Han på chat sier at han nå har fikset slik at reward profilen vil komme med på neste bestilling, men han kan ikke gjøre noe med eksisterende bestilling. Det er tydeligvis mitt problem. Hjalp ikke noe uansett hva jeg argumenterte med da han kun svarer at det er i henhold til Terms & conditions. Prøvde å ringe opp igjen etterpå, men ingen kan hjelpe pr tlf da det er Reward avdelingen som håndterer dette. Så alle som statusmatchet med Norwegian, VÆR OBS!!!!
God formiddag fra Grenland. Første arbeidsdag etter langfri her- begynner i kveld kl 23. Kaffe og IF. Skal låne en bikkje og gå en tur etterpå- voff
God lunch fra hjemmekontoret. En av effektene av et par uker på Thailand-tid er at kroppen lurer på hvorfor måltidet som inntas ikke akkompagneres av øl. Men hey, tipper livlegen er fornøyd med at det i tiden fremover vil bli noe mindre automatikk i den slags. Er dessverre langt over en måned til neste flytur her i gården også. Men heldigvis skal det letes, prokrastineres og til slutt reserveres et par hoteller, så reiselysten skal nok pleies. Ha en flott mandag!
God morgen fra MBT. Fridag for meg i dag siden jeg følger irsk kalender, men sånt følger jeg dårlig med på så i kveld blir det utreise til Frankfurt med overnatting på flyplassen og videre til Budapest i morgen tidlig. Første til Budapest siden 2018.
God formiddag fra bortekontoret. Blir faktisk litt jobbing herfra, men muligens ikke like intensivt som på det vanlige kontoret. Ha en varm mandag!
God morgen fra en lokal kneipe med taco frokost Første strand dag og solen sniker seg sakte opp på stranden.