God morgen fra T-banen! Sikret meg sete 2A (woo-hoo!) men kontrasten fra den siste ukes flyginger i NH og TG F er merkbar, gitt. Det samme er overgangen fra 35 til - 7 grader. Og snø. Hadde glemt hvordan det var... Men hey, det positive i dag var at kroppen fremdeles er på Asia-tid, så det var null problem å hoppe ut av køya før kl. 6. Måtte det bare vare... Ha en flott mandag, uansett om F-eventyret ligger bak eller foran deg!
God morgen fra hovedstaden. Petter Stordalen, Quality 33 og Choice leverer som alltid en glimrende frokost. Kun 11 dager til fotball-tur til Liverpool
God morgen fra Zürich. Standsmessig transport fra flyet til passkontrollen. Dusj unnagjort, så frokost nr 2
God morgen fra Oslo. Amex har bikket 150k, alle segment utenom et (...) er nå tilgjengelig for min fete juleferie.. Nå venter vi bare på CT og siste segment.. Er redd for at det vil drøye ca en uke før det slippes.. Grusom ventetid.... Men i morgen er det øl&flybonus i Oslo! Denne gang er det @Adrian E som er pådriver, jeg er bare en del av sekretæriatet Vel møtt! Ha en god dag! Om ikke, husk at i morgen kommer fort...
God morgen fra SK4104, her er det snorking på en av de første radene allerede samtidig som deice pågår. Blir digg med polarrull! Ha en fin dag!
Tilbake på OSL, hele 10 timer siden sist. Greit å stikke fra snøhelvetet en stund, selv om det bare er til Glasgow i denne runden. Ferden går selvfølgelig via Munchen
God morgen fra Alta! -24 kalde på utsiden og ikke så mye varmere inne.. Neste planlagte tur ikke før påske med SAS, ALF-HKG t/r ungdomsbillett.. slapp unna med 3700,- t/r KUPP! Planen derfra er Thailand, men tenker å se ann været til tett på avreise Noen tips til upgrade cph-hkg?
God morgen fra Trondheim -4 på morran og fikk kapret skyss til jobb , så var på plass 06:14... Fikk da gjort en bråta med "ærbe" før resten kom sigende en time senere. Ære være kaffe.... Møtevirksomhet på kvelden på skolen, da FAU krever sitt. Ha en flott dag Plusgrade...
God morgen fra Sao Paulo. Siste dag på denne turen har kommet. Nattflyging med LH til Frankfurt venter i kveld.
Det er mandag, og man sitter på et legekontor. Men det er ikke fordi jeg er syk, neida, måtte visst ha no påfyll av vaksiner siden det er 20 år siden noen av dem ble satt, og vaksiner bør man ha før man skal til bl.a. kambodsja Ny huskeregel: nytt pass = sjekke for påfyll av visse vaksiner Ha en strålende start på uka
God morgen fra Nordens Paris Her melder det om -13 ute og det er mørkt ute her nå (ikke helt i skrivende stund, men nesten) 29 dager til neste tur skole - hjem for å pakke(om ikke det har skjedd i dagene før da), TOS-OSL-HEL Til alle andre så får dere ha en god mandag uansett formen
God ettermiddag fra Paris. Hele dagen i møter så langt, og ikke noe som tyder på at vi nærmer oss ferdige. Kan forresten anbefale Park Hyatt Vendome, det var rimelig strøkent.