God morgen til en ny og flott morgen. Her skinner solen fra skyfri himmel. Dette ser ut til å bli en flott arbeidsdag, selv om den lokale arbeidsstyrken er reist hver til sitt. Det betyr jo at vi må gjøre alt selv. Godt det er helg.
God morgen fra Larvik! Formen har vært dårlig siden torsdag og fortsetter idag. Får jobbe det jeg orker .. Ha en flott mandag, syk eller ei!
Morn fra London! Det å ta 4 fly og gå ~8000 skritt på en dag, med en delvis ødelagt fot er nok ikke det smarteste jeg har gjort, men er nå på plass her i London. Skal prøve å begrense gåingen til et minimum, men forventer det blir litt likevel, for jeg skal på en passe stor konferanse. Digger byen, men tviler på at jeg får tid til sightseeing. Så da får jeg bare reise tilbake igjen en gang… Ha en flott dag!
God morgon frå Europa Point! Siste dag av Gibraltar-turen. Snart skal BA ta meg nordover, men først koffertpakking og så er det dags! Ha ein brillefin dag, gode medforumistar!
God morgen! Litt tungt å stå opp kl 6 på en mandag, men det var ekstra tungt i dag. Litt jetlag, fin helg på hytten med sene kvelder, samt første 5-dagers uke på lenge. Men, det går seg nok til. Jeg har nemlig fått kaffe! Og neste uke er det 4-dagers igjen. Lite å klage på i mai, altså. Solen skinner, fuglene kvitrer, og dagen blir nok fin! Ønsker alle en finfin mandag.
God morgon frå solskinet i Florø. Dessverre lite flynytt her, men det dreg seg mot sommarferie. Om ein månad er min unge, vakre og velskapte lekam under den filippinske sommarsola. Hotell for dei fyrste dagane er booka. Det vart Heritage i Manila. Etter to turar til USA det siste året er det godt å kunne tinge hotellrom på firestjerners hotell med basseng, frukost for fire og loungetilgang for rett over 100 USD/natta. Elles lyt eg snart ta den tunge telefonen til SAS og avbooke helgas IAD-tur. Noko herk at ein ikkje får gjort det i appen.
God mandag morgen. Da er en snart klar for avreise til ORD med litt SK C, Dodge`n er booket og klar ved ankomst, blir å "råne" litt på veien mot ukjente destinasjoner. Dette blir artig, en reise uten mål og mening utover å bare ta det som det kommer. T-10 Ha en super uke folkens
Trøtt mandag morgen her i gården. Vannkopper i hus og min tur til å være hjemme. Godt man har kaffe! Ha en fin mandag!
God morgen fra MBT. Hjemmekontor i dag, øyestikk på Ullevål i morgen så blir nok ikke noe flight før tidligs onsdag. For å optimalisere med minst mulig tid hjemmefra vurderer jeg å debutere med en flight med Emirates. Sjekker setekartet for en 777 og det viser 7-abrest(2-3-2) i C-kabinen. Er det noen som har flydd EK i det siste å bet hvordan det ser ut? @John in The Tower ? Håper alle får en bra dag
God formiddag fra Grenland. Betalt hotell på Maldivene til vinteren, med Amex den 13 mai. Fikk bekreftelses mail hvor de var riktig så vennlige og takket for bookingen. Transaksjonen har ikke dukka opp på kortet ennå? Har brukt kortet til div andre ting etter den 13, og alt er registrert. Men altså ikke hotelloppholdet. Pussig? Ha en trekkfri dag
God morgen fra Hella ! Det nærmer seg fri, kanskje en får blåst en CT på en F tur de neste 2 ukene Det blir uansett ikkje godtatt noen nedgradering !
Merkelig dag i dag. 6 legg t/r Nord-Norge hvor snudde ombord i et Widerøe fly uten å gå ut dit jeg egentlig skulle. På siste mellomlanding før der jeg skulle av ringte jeg Widerøe og fikk booket om billetten hjem. Vel fremme ble det annonsert at flyet skulle videre på et annet rutenummer og de som skulle videre kunne bare bli ombord. Jeg forklarte til flyvertinnen at jeg skulle videre, var sjekket inn, men ikke hadde boardingkort og det var en bagasje ombord som var tagget til dit vi nå var. Fikk beskjed om bare å bli ombord og slappe av. Etter litt kom det en hyggelig person med boardingkort helt tilbake til Oslo og tag for bagasjen til Oslo. Widerøe leverer helt vanvittig på de mindre stasjonene og crew.
Mandag Våknet av surkling i rørene og syk unge.. nydelig blåmandag! 3 timer med telefoner, før det endelig kom en rørlegger som brukte 1 minutt på å se "ja, her renner det vann ja".. Bare kjipt lekkasjen er under 10cm med bettonggulv.. Dårlig start på uka. Har ikke så mye håp om at den blir bedre. Wish my luck
Hilser fra Sussex Arms. Foten er nummen (og ja, jeg spurte om jeg kunne legge den på stolen og fikk lov), remedie som kollegaen foreslår er å drikke til hele kroppen er nummen for å jevne ut…
God ettermiddag fra Polaris Lounge SFO. Etter noen deilige dager i Vegas så skal SK ta meg hjemover om et par timer. Dining Room bestilt og det er min tur om en halvtime. Uten tvil den beste business loungen jeg har vært på.