God ettermiddag fra Vietnam. Da har vi endelig kommet oss på stranda og nyter noen og tredve grader i en herlig lett avkjølende bris. Jeg blir bare mer og mer glad i dette landet for hver gang jeg er her. Og prisnivået gjør det jo ekstra hyggelig. På markedet i går kunne jeg få servert 3 hummer + litt scampi for 200 kroner. Jeg kan fort ende opp med å spise hummer hver dag resten av ferien her. Selv ikke på stranda er det turistpriser. Brus koster ca 8 kr og øl 12 kr. Ha en billig mandag!
God morgen! Solen skinner, og fuglene kvitrer. Det er mandag, men søndag likevel. Og siden fredagen skal brukes til å reise litt, så er det bare tre arbeidsdager denne uken. Det kan vi like! Må finne ut hvor jeg skal stoppe underveis på min lille roadtrip i juli. Hvis noen vet om noe gøy som skjer mellom Detroit og Chicago, tar jeg gjerne imot tips. Ha en fin en!
God mandag fra gullstua på OSL. @Fluffybunny Stuttfeiten og jeg tar en tur på hytta mi i ALC for å sjekke om det har kommet gjedde i svømmebassenget. SAS bringer oss dit via ARN, så vi satser på god service på omveien Ha en flott en folkens
God formidag fra Oslo, om det motsatte av inneklemt fridag er fastklemt innedag er jeg redd det er det jeg har hatt så langt... Akkurat ferdig med fire timers teamsmøte, nå trenger jeg en tur med bikkja og litt frisk luft! Heldigvis sommer snart
God ettermiddag fra The Big Mango. Thai brakte oss trygt og behagelig ned hit fra Oslo i løpet av natten. Kjenner likevel at ankomst kl 0625 på en langtur østover er en smule påkjenning for kroppsklokken. Har nå heldigvis fått en rask høneblund på rommet, og er i gang med akklimatisering i club lounge på Intercontinental, så formen er nok like rundt hjørnet. Ha en fin andre pinse, i øst som i vest!
Helligdag og siste fridag i hyggelig langhelg. Norge venter om 8 timer. Sjanser på laks med sprøstekt skinn til lunch, siden jeg (heldigvis) ikke skal fly SAS fra LHR tilbake til OSL. Der I gården er jo laks selvsagt i Plus Denne gladlaksen av en IFer skal heller ta litt Cathay Lounge dumplings og champagne, og antagelig bare slappe av med British Airways mellom LHR og OSL etterpå. God flydag, alle!
God kveld fra FCL A på FRA, her er det en liten pause for bobler og tunfisk før jeg prøver meg videre mot FCL på B; Bra utvalg på buffeten i dag;
Når Skyteam venner møtes..... Så er det ikke så vanskelig å plukke ut bestevennen. Hint: navnet begynner ikke og slutter ikke på S
@Wiolenze og jeg frekventerer som regel forskjellige flyplasser. Selv er jeg ikke fjong nok til å henge på FCT/FCL. Er sant og si nesten aldri innom Tyskland heller. Men Cathay/LHR3 er vi enige om. Knall bra! Selv om han nok sitter i F-kroken der jeg sitter i vanlig business Som forøvrig er topp også, med betjent bar, champagne og kjøkken som lager maten på bestilling
SQ A380 C, er hardware noe særlig bedre enn hos andre? Edit; er jo helt klart bedre en LH’s B747-400 som var alternativet herfra i dag
Ja, her er eg samd med @Eddie47. Framifrå sete. Eg har faktisk prøvd både SQ 380 og LH 747-4 i C. Stort større klasseforskjell finn vi vel ikkje?
Enig, og det var poenget mitt fra tidligere post. Det kunne vært verre. Men det er ett stykke opp enda, jeg synes feks QR og EVA leverer bedre. Men skal klare noen timer på øyet her Edit; jeg booket egentlig LH først, så oppdaget jeg at B747-8i var byttet ut med B747-400 så da var det bare å booke om. LH’s B747-400 har bare 1 OK sete og 4D er ofte tatt veldig tidlig