God morgen fra Viken
Ferdig uthvilt og i god form, totalt antall boble glass:
OSL Lounge: 5-6 nokså god bobler
SK :3 mini flasker (et eller annet sprudlende en aldri hadde betalt for)
Liga for seg:
AmEx Lounge 3-4 glass Her snakker vi vintage bobler
Hibesky Whiskey 2 glass Rett fra Japan.
KLM detox h20.
Først det kjedelig for andre som ønsker seg til LHR med terminal bytte
Airside buss transport medfører til at samtlige må vise boarding pass for inngang til T3 ifra andre terminal.
Optimal løsning for AmEx safari er å lande på T3 og reise hjem ifra T3.
AmEx lounge`n er i klasse med first class lounges, mtp. variasjon av mat og kvalitets drikker.
Ved ankomst AmEx ble en spurt om boarding, gikk greit da viste sete nr som var booket og ble vist inn til baren, meget høflig og smilende dame, ikke som de tyske dragene.
Det var kun meg der. Fikk en god prat med bartender og servitør. De var hand picked fra United. Snakker om tiden det tok med å åpne, baren, tilbudet, matvarer og annet godsaker som ble servert, med chief`n hand picked dishes.
Velsmakende var det også, (antar jeg, med en boble promille der jeg hadde mistet både førerkort og autorisasjonene som legen) var jeg meget fornøyd.
Sjanglende og ustø som jeg var ble jeg anb. følge til gaten, og det ble jeg.
KLM var nada å snakke om, men hei vi fikk brødskiver og valgfri drikke i super monkey class. Dette var en ny verden
PS om forlatelse for å ta en MIA, men fy fadder jeg var "borte", og bevarte bare gå, sitte, vise papirer, holde oversikt og gatene med avgangs tider og inntak drikke
Bilder kommer (er på mobilen)
Vis alt...