God mandag. QR byttet fra 777-300 til 350-1000 på siste legget men det er Q-Suites så gjør ingenting. Blir begrenset servering før soving; Fikk meg litt kald grøt med rå fisk på loungen så det får holde;
God morgen fra Tigerstaden, En arbeidsuke til nå, så er høstferien her, da skal jeg endelig ut å lufte vingene igjen Små trøtt i dag, tror jeg trenger en ekstra stor kopp kaffe Ha en fin mandag alle bonusnisser
God morgon frå Klaipėda! Heimreisedag i dag, men det gjer ingenting. Først blir det ein tur rundt i byen og kanskje ein tur på stranda — om skydekket sprekk opp: Ha ein god måndag, folkens!
God morgen! Mandag ja. Da er det bare å sette på en kaffekopp til, så man er klar for avreise til kontoret. Fikk booket en tur til nytt land i går. En kjapp helgetur for å være helt sikre på at vi fikk nok flighter til LH statusmatchen. Det var faktisk kona som foreslo det. Det var et stolt øyeblikk for meg. Ha en fin en!
God morgen fra Nationaltheateret stasjon. Straks på vei til OSL, hvor det blir noen timer med hjemmekontor fra OSL lounge, før turen går til IST og så videre til DMM. Framme i Dammam 00.20 i natt og så er det rett på kontoret i morgen tidlig. Ha en finfin dag!
God morgen fra Sølvbyen. Veldig lavt skydekke. Hverdagen og de faste postene er i gang igjen. Svømming, kaffe, grøt, IF og div vaktmester/gartnertjenester etter eget "ønske". Pluss selvsagt å lete etter en passende CT tur i vår nye alliance. Ha en fin mandag!
God morgen fra Harstad. Helga ble tilbrakt i Bodø i sosialt lag. På fredagskvelden var vi innom det relativt nye Bodø Rådhus. 700 millioner kroner kostet det, og likevel ble det ikke riktig.
God morgen mandag fra hybelen i Bergen. Ja, her måtte en pinadø møte fysisk på jobb i helgen, men nå er det fri i nesten 2 uker, med litt hjemmekontorering. Dagen i dag byr på teamsmøte, lunsj hos opphavet og DY sørover til SVG. Dessverre er september og oktober de to travleste måneder ifm jobb, og ergo blir det å holde seg i denne verdensdelen. Ha en glitrende flott mandag
Du vet du har gjort en god jobb på bookingfronten tidligere når medreisende hinter om en ny tur som gjerne kan være lang..... Tilbake til hverdag etter en slitsom helg. Godt det finnes kontorstoler her. Cayenne turen, kan faktisk bli fint. Greit at det er lite å gjøre, men når en kan bade, se både raketter og historiske bygg. Og kanskje svømme med caimaner og kapabaras, så er vel opplevelseskvoten ganske fylt?
God føremiddag frå nesten-solskinet i Florøida. Dagens fyrste Teamsmøte er undagjort, og det siste begynner snart. Skal bli godt å få nokon produktive timar, men lyt nok sette på alerts på AF, søke etter litt ymse av flybillettar og hotell. Drikke kaffi. Etterregistrere litt på ViaTrumf.
God formiddag fra Porsgrunn. Hytteturen på Holmsbu i helga gikk fint, godt man har en uke til med langfri. Tror jeg skal ligge unna øl frem til lørdag, da blir det pints of lager i Matthew street i Liverpool. Innom favorittpuben "White Star", og så på Everton-kamp for å se blånesene tape atter en gang? Vi bestilte flybilletter før terminlista ble lagt ut, så seff hadde `pool bortekamp. Derfor blir det Everton
God formiddag fra Bergen! I dag blir det DY flight til Oslo litt senere for å sikre fordelene fra statusmatchen (DY tilbake også). Det kommer til å bli annerledes og rart, men det viktigste er vel å komme frem. Satser på middag etter en kjapp treningsøkt etter ankomst. Noen som kan anbefale en god og rimelig restaurant i nærheten av Oslo S?
God kveld fra hovedstaden! Ny uke og ny muligheter. Avdelingssamling på programmet på Solkysten fra onsdag ettermiddag så satser på greit vær i vest mot slutten av uken! Arbeidsuken startet i dag med en fin dag på kontoret uten altfor mange møter, og morgendagen ser også grei ut, så da kommer man forhåpentligvis ajour med innboksen før samlingen venter. Nyt kvelden folkens