God mandag fra hovedstaden.
Grått, vått og tåkete utenfor, men man har kommet seg igjennom første arbeidsdag så 1 dag nærmere helg. I morgen er det meldt litt bedre værforhold igjen så vi får si som de sier i Trøndelag (ifølge muligens ikke helt korrekt tv-program) "Vi får håp at det bli likar i morra." Valglokalene er åpne i ca 2 timer til så bare å komme seg ut hvis man ikke har gjort borgerplikten enda!
Nyt kvelden og godt valg folkens
Fikk dem automatisk i juni, men ikke fått automatisk hverken i juli eller august, så virker som automatikken til SAS har sluttet å funke i løpet av sommeren. Sendte mail til gullmailen med refnr på bestilling og etterlyste poengene og fikk svar i løpet av noen få timer at poengene var på vei. Så anbefaller å ta det med gullmailen for dette klarer de faktisk fikse (selv om de sist gave meg 450+700 for han svensken mente det var eget tillegg for plus i tillegg til de 450 som alle med Bio skal få... jaja klager ikke over ekstra poeng )
Når jeg fikk de automatisk i juni sto det som "Campagin Bio ticket" på listen over EB poeng så ganske enkelt å se... skal vel og merke nevnes at de ikke har kommet inn automatisk hverken i juli eller august, så innstill deg på at du må mase på SAS for å få dem. Når jeg ba gullmailen om å fikse kom de inn som "SAS Special Accrual" på EB listen så greit å se det også.
Last edited: 11. sept 2023