God mandag fra kontoret. Ser til min forskrekkelse at jeg og en kompis har fått A340 direkte OSL-EWR på en tur i slutten av April. Kun 22 og 29. april som nå ikke har satt opp direkte flight OSL-EWR fra april til sommeren, Sas hva er dette for noe tull, dere kan ikke ødlegge kommende tur Ha en strålende mandag og god start på uken alle IF-ere
Tilbake til hverdagen, enn så lenge. Den gale mann i Moskva fortsetter å dra skruen til. Usikker på om det er så smart med helgetur til Tokyo slik dette utvikler seg.
Goooooooood morgen fra Akershus to be. Jobb maraton går mot siste vers, er det en som jobber mer i kulissene enn helsevesenet så er de den rabbis smitta Putin. Må vi alle overleve the mad mannnn...
God morgen fra gullstua på OSL. Og ja, gullstua har blitt gullstue igjen. Vet ikke om det er en midlertidig tildragelse på grunn av vinterferietrafikk, men det var faktisk en hel del mennesker i begge avdelinger. I dag skal vi få testet nye BER, både for ankomst internasjonal og avreise domestic, da vi skal videre til FRA i ettermiddag. Ha en strålende en!
Da fikk undertegnede to streker på testen sin, men formen er relativt god. Fikk det i grevens tid med tanke på avreise da det er T-15 til jeg drar. Satser på positiv PCR og at jeg får dokumentert gjennomgått sykdom Ha en riktig god dag
God mandagsmorgen fra riksstaden. Grått, kjedelig, merker reiselysten brer seg overalt. Saumfart youtube av alle mulig reviews av forskjellige produkter, uten at jeg har klart å pull the trigger on something. Tid, penger og verden gjør det litt utfordrende. Ønsker medforumister en knallbra uke!
Takk Er godt å vite at Høvdingen har hatt og overlevd. Da skal en enkel undersott fra Blindern greie seg Ellers greit å få det overstått
Fantastisk bilde! God morgen fra Mysen. Snart Oslo. Skal jobbe derfra halve dagen. Men tar jo en halv dag å komme seg dit, så da blir det vel bare å snu og dra hjem igjen når man er vel fremme etter bil / bytte til tog / bytte til apostlenes hester å gå. Vel. Kaffekopp #2 er fortært. Vi overlevde en dag til av galskapen i øst. Regner med han kan bli styrtet av oligarkene snart. De ser at kontoene sine tømmes i et urovekkende tempo og det godtar de nok ikke. Nå har resten av verden vendt Putin den kalde siden. Han fikk mer motstand enn han hadde regnet med og vil etter all sannsynlighet begynne å innse at dette blir et one-man show han er dømt til å tape på alle tenkelige måter. Han har ikke folket i Russland med seg en gang, enda TV-kanalene er fulle av fake news og propaganda. Drikk godt og spis godt og nyt livet der det er mulig!
God måndag frå Sunnfjord. Travle og uoversiktlige dagar der ein får beskjed om opningstidene i barnehagen etter leggetid dagen i forveien. Vi står han vel av når vi har bonusnissar som @drsyk som kjempar innbitt mot virusets herjingar. Snart lunch. T-45 til CPH T-84 til LAX/SFO T-139 til MNL/TPE T-200 (sånn ca) til det kjem Kiwi-butikk til Førde
God ettermiddag fra kontoret. Rolig for å være mandag, men alltids reklamasjoner å håndtere. Antonov 225 er ødelagt, helsike for et svært fly det var.
Dette var ikke mandagen min…. Flybytte på HND-LAX til sommeren. 6 telefoner senere hvor av 3 konsulenter har lagt på. Er jeg like langt.
Men hva skjedde med de 3 andre samtalene om du er like langt ? (SAS fått instrukser om å ha minst mulig utlegg til andre flyselskaper og bonus reiser?)
Skjønner ikke problemet , tilbyr seg å kansellere. Mener de ikke kan hjelpe meg. Finner ikke noen billetter…..