.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 10. nov 2014.

  1. .
     
    Last edited by a moderator: 16. juli 2018
    tommy777 and Fnate like this.
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim. Varmt høstvær med 10 grader ga anledning til å kjøre sykkel til jobb -du snakker.... :cool::cool:
    Fikk lagt i inn t/r ALC i kalenderen neste år, nå er det ikke så mange turer igjen...Forbasket at man ikke kan ta en transatlantisk.... :) :)

    Ha en strålende dag :D :D
     
    Fnate liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    @LN-FHU hvorfor kan du ikke ta en transatlantisk? Tar ikke såååå mye lenger tid.

    Kommer til å slite kraftig selv med fornyelse og risikerer å måtte prøve en dugelig MR selv.

    God morgen fra toget. Den første av tre helger på rad uten fri er unnagjort, og jeg sitter og pønsker ut hvordan "1001-fnat"-trikset jeg sjarmerer ei jente med skal fortsette. Hmmmm... pønske pønske

    Ha en fortrollende dag
     
    LN-FHU liker dette
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Har du sagt at du har gullkort i Eurobonus enda?

    God morgen fra London, ingenting spinnvillt på programmet.

    Ha en fin dag
     
    Fnate liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mandager burde egentlig ikke starte før tirsdag kl 1100. Sånn er det med den saken!
    Men man kom seg da opp i morges også. Til tåke, regn men hele 10 varmegrader.

    Dagens første møte er unnagjort, og flere venter i løpet av dagen. God det bare er halvannen uke til ferie sier jeg bare! Litt sol og varme skal gjøre godt på skråtten! For ikke å snakke om litt LH F treatment.....

    Fortsatt fæl mandag ønskes!
     
    anders82 liker dette
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Mandag er som vanlig ukas travleste dag, det er bare å gi gass! Til helga venter sesongens første julebord, det blir på Rica Parken i Ålesund og det blir sikkert ikke en rolig start på sesongen. Nå er det siste finish på presentasjonen mens jeg venter på SK805 til London for ukens utflukt til de britiske øer og mange herlige togturer. Det gjelder å tenke positivt: Endelig Marmite og teppe på dassen!!
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Kommer til å få et forklaringsproblem og tidsproblem.....derfor... ( underlig nok er det helt greit å være borte hele søndager og lørdager på dagsturer til Spania, men snakker vi over dammen blir det verre...) Skjønner det vel egentlig, all den tid hun må sitte med ungene + 100% jobb + 100 % studier..... :rolleyes:
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Lykke til!

    God morgen fra Penha Longa utenfor Lisboa. Herlig hotell og noen flotte dager med nedetid selv om været i dag ikke er mye å skryte av. Hjem til Chicago i morgen.

    Ha en fin uke!
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Visst er det God Morgen - man har jo fri! Og i morgen er det helligdag. Det stopper imidlertid ikke tannlegen ...

    Nydelig høstvær. Og her skal man trolig bytte en dør ....
     
  10. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra Hayes Valley!

    I dag blir det bare tid til litt løping rundt i byen og en tur til Tesla fabrikken i Fremont før det bærer hjemover med SK936.

    Ha en fin en!
     
    John in The Tower liker dette
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Bagasjen min ble i allefall forsinket i går ut fra OSL på grunn av bagasjebåndstrøbbel. Kom heldigvis med neste fly til KRS.
     

Del denne siden