God morgen alle IF-ere I dag fylles kontoret opp med folk igjen fra ferien som har mye på hjerte med tanke på overstått ferie. I dag blir det mye kaffe har jeg på følelse av. Ha en strålende mandag alle IF-ere, kanskje det blir litt kaffe på disse to også
Morn fra hjemmekontoret. Gledet meg til første kappekopp, men noen (som godt kan være meg selv...) hadde glemt å fjerne dropstop på kaffetrakteren. Det blir det ikke spesielt god kaffe av. Runde to er i gang nå. Har vært i bryllupsfeiring i helgen, der halve selskapet var erfarne Thailandfarere. Siden vi skal til Thailand om noen uker, må vi ta en liten revurdering av steder vi skal dra til, evt bare ta det en annen gang. Virker som Thailand er et land som tåler mange gjenvisitt. Gleder meg til i kveld... skal på konsert med Susanne Sundfør. Ha en flott mandag!
God morgen! Jeg har forflyttet meg hjem fra hytten, og dagens første kaffe inntas i sengen hjemme. Men, ferien er ikke over ennå! SAS-appen har allerede latt meg sjekke inn på morgendagens tur til Tokyo, så jeg har boardingkort klart hele veien allerede. Registrering på Japan web er også gjennomført, og QR-kode er klar. Men, har den fargestripen på toppen noe å si? Reisefeberen stiger!
God morgen! Styrkeøkta allerede unnagjort for idag, straks blir det jobb før golf i ettermiddag. Må vel få bestilt noen pensumbøker i løpet av dagen og
Jetlag morgen fra PCen på hjemmekontor i Oslo. Her går det i kaffe for å holde moral og øyne åpne. Snart skal bikkja hentes på kennel.
God mandag! Tilbake til det vante kontoret. Seigt, trøtt og slitent...men også litt rutine og struktur. Merker likevel det er litt tungt å komme igang. God tilbakekomst til alle som har avsluttet ferien, og fortsatt god til dere som har mer!
Og forresten god morgen fra hjemmekontoret i Larvik! Ferien er over for denne gang og mandagen er våt. Da er det OK å jobbe inne Heldigvis bare 7,5 uke til Japan Ha en flott mandag!
Det er to forskjellige plasser du scanner qr-kodene, så ha screenshot av begge klar. Den ene er immigration mens den andre er customs
God etttermiddag fra Singapore. Dessverre er dette siste dag av ferien vår og i natt skal vi fly Singapore Airlines hjem via London. I dag fikk vi sjekker ut Sentosaøya. Opprinnelig plan var å dra på Universal, men det var utsolgt. Jaja, da har vi enda en grunn til å komme tilbake.
God tidlig formiddag fra OSL og Havsalt; Turen går med SK via CPH til AMS. Siste kvalifiseringsdag for min Eurobonus i dag og om jeg har regnet riktig så lander jeg på 90035 poeng etter dagens flight, noe som er akkurat passelig dose SK i løpet av ett år.
God mandag fra hovedstaden. Etter å ha hatt kontoret for meg selv på fredag var det uvant å se masse folk tilbake på plass i dag, nesten så man har blitt litt folkesky av å ha så mye plass alene, men skal nok raskt vende seg til at folk er tilbake også Var en tur på Dovrefjell i helgen @kjeeli og vi fant moskus på lørdag, men den var ganske så langt inn i fjellet, tror vi var rundt 1 mil innenfor bommen/parkeringen. Ikke det beste bildet siden det er tatt med mobil, men en moskus er det: Nyt mandagskvelden folkens