Mandag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 26. jan 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Riktig god morgen! Fortsatt flott og hvit vinter i hovedstaden. Det ble flere mil på ski i helgen - digg! Nå venter en økt på bryggekontoret. Ha en fin start på den nye uken.
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn folkens!

    ENDA ett nattskift straks over og godt er det! Har blitt i overkant mye frisk luft, regn og vind i natt så nå skal det bli godt med noen timer på øret. I kveld skal det vist blåse opp ytterligere så det spørs om ikke man skal satse på noe innendørs arbeid da...

    God mandag!
     
    John in The Tower liker dette
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Gooooooood mooooooorgoooooon!

    Lite sovmorgon idag för att sparka igång en vecka med mycket jobb men lite tid bakom skrivbordet. Börjar med en lite workshop idag på Arlanda, me liket liket a lot Ha en flott start på veckan.
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lago Bolsena. Her skinner sola fra skyfri himmel. Straks avreise til FCO og deretter til CPH. Fruen med Norwegian non stop mens jeg kommer med Edelweiss og Swiss via Zurich pga en t/r som ble innkjoept for lenge siden. Skulle egentlig oenske at jeg var fruen i dag....

    Ha en topp mandag.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Frumpf fra det Sørlandske!

    Alltid like moro å starte en ny uke. Jeg må si at de 5 varmegradene i natt har gjort underverker på isen på parkeringsplassen hjemme. Nå var det bar asfalt igjen i motsetning til i går kveld da det bare var is og holke. Måtte det bare tørke opp før det fryser på igjen. For da snakker vi om å sette meier på kjerra.

    Jobbuka er startet allerede og det skal bli mer enn nok å holde fatt i. Bare synd den ikke innbefatter noe reising. Kunne godt innledet flyåret snart synes jeg.

    Måtte denne uka gå fort!!
     
  6. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Maaaaaaaaaaannndaaag!!!!
    Plussgrader og speilblank is i gården gjorde det vanskelig å få ut bilen på morgen.


    Ønsker alle en flott uke
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    For en mandag! Trent, bakt ferske rundstykker, tatt inn og ut av oppvaskmaskinen, satt på en vask, strøket skjorte, spist frokost, lest avisen, laget matpakker og kjørt dattera på skolen før jeg selv har karret meg på jobb. Puh! Får mye ut av dagen når man står opp tidlig! Og pokker så glatt ute, så vidt jeg kom opp bakken og på jobb. Men det gikk da til slutt, håper bare det er bedre når jeg skal hjem, hvis ikke kan jeg risikere å skli helt ned i bånn av bakken, og der bor jo ikke jeg! Nuhvel, det løser seg sikkert på et vis. Ha en strålende uke!
     
  8. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag morgen alle sammen!
    Akkurat checked in på base Oslo.
    T/R OSLLHRSINSYD med BACW har gitt mer enn nok nødvendig poeng for et BA Silver kort.
    Veldig Happy med det!

    Nå skal husmor få kjørt seg noen runder. ("Hun" heter forresten Miele:)) og jeg tenker jeg
    skal holde Australia-tiden litt til og gå å legge meg og sove litt...
     
    tommy777 liker dette
  9. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Har smålyst til å komme med en rant om printerdrivere, men jeg holder meg for god til det.

    Over og ut.
     
    Fnate liker dette
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Enda godt ;)

    Huuuuh... God morgen fra Seattle. Tidlig fremdeles, og jeg tror vel egentlig jeg bare skal krabbe inn under dyna igjen. Nå som jeg har gått igjennom panikkbestillingene mine fra igår.

    Øl-influerte-tralalalabookinger kan bli så mangt. Men det ser jaggu ut som om jeg har klart å booke nogenlunde rett. En bragd, på mange måter.

    Håper poolen virker idag...

    Ha en fin dag
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Å bruke Bongos Tryllereiser gir alltid et elememt av fare for uforutsette elementer ...

    G'littsenere-på-morgenen .. tre timer for å være nøyaktig. Etter et tint håp om å se sol, har det begynt å dra seg til litt igjen, og vinden har også tatt seg opp. Velvel - det er iallefall varmegrader.

    Sitter og ser litt på Alaskacruise .. $849 per hode med Princess i minisuite må sies å være brukbart ... fristende fristende .... Men så var det å komme seg til Anchorage, da ... Hmmm ...

    Her trengs det mer kaffe ...

    [​IMG]
     
    Fnate and AndersB like this.

Del denne siden