Endelig mandag igjen og snart jobb... Hvorfor endelig? Har det klikket for hallingen, tenker dere? Neida, endelig fordi det er nest siste arbeidsdag denne måneden. og om 48 timer er jeg i gullstua på OSL og spiser frokost før jeg flyr vestover. Er plutselig oktober når jeg kommer hjem igjen. Tiden flyr, og det gjør vo også..
God morgen fra Dubai. Sommer og sol som alltid. Stort sett. Godt med formiddagen fri til å lade batteriene med god kaffe og insideflyer.no MR er booket til helga. Det ble dxb-ams og a380. Nices. Ha en trivelig dag!
Mornings, OSL neste stopp før turen går videre til Budapest med DY. Ikke noe vått eller tørt på meg siden saken om BCN-OSL uten do i går kveld. Ha en strålende dag folkens, med eller uten boardingkort..
God mandag, tilbake på jobb etter en strålende event på denne plassen her: http://www.palmersport.com/ Anbefales på det varmeste , det var dritgøy, om enn noe dyrt. Returen så hadde fruen og jeg atter en gang softblock, men så var flyet og Plus avdelingen langt fra full, så det var vel å forvente.
Mandag og ny uke igjen... Her i Trondheim har høsten kommet, og man må faktisk begynne å kle seg skal man sykle til jobb... Ellers strålende høstvær med sol, enn så lenge! Lite reiseaktivitet for tiden, men satser på at det blir en tur eller to i løpet av høsten.
Mandag ja. God vet jeg nå ikke helt.... 15 grader og sol er da i alle fall positivt. Etter å ha gått og hanglet hele helga og bare fått gjort halvparten av det jeg skulle, føler jeg meg selvfølgelig bedre når man våkner mandag. Det er jo bare typisk. Nok en travel uke starter. Tenk om man av og til kunne komme opp til vannflaten i det minste? Nei, snart må det tenkes alvorlig over prioriteringene. God uke ønskes, og det er sannelig ikke rart at vi drikker alle sammen.......
God mandag fra Oslo! For et strålende vær! Det er jo ikke en sky på himmelen, men man merker jo at høsten er i anmars med disse kalde morgenene. Nuvel, det får man tåle. Et par dagers jobb før snuten settes østover til Riga og kvartalsmøte der. Blir hyggelig å treffe kolleger fra de andre landene igjen i alle fall. Smekkfullt Radisson Blu hotell, så en del av mine kolleger måtte finne seg annet herberge i nærheten. Bestilt faktisk for over en måned siden og var kun superior rom igjen. Men man klager vel ikke over det? Med spa inkludert og greier, blir det litt plasking i bassenget igjen. Deilig. Men først: jobbe! Ha en knakandes flott dag og uke folkens!
Første fulle uken på jobb på evigheter så det blir nok litt spesielt Men som @Kjakan sier så er det knall vær i hovedstaden så da skal man vel ikke klage!
Mornings fra et fortsatt solfylt Bergen. Dagen startet som vanlig med hasardiøs gange forbi noen sykkelfelt. Syklister mener tydeligvis at ingenting av trafikkregler gjelder for de, spesielt ikke overgangsfelt. Så til alle forumets syklister: Ha en hasardiøsfri mandag.
veldig bra @OttoL Det er det samme i Oslo. Kvinner, barn, eldre, ja hvem som helst i et fotgjengerfelt er ikke sikre på å kommer over gaten med helsen i behold selv om bilene har stoppet i begge retninger... Det skjer nemlig noe med middelaldrende menn som får på seg en totalt ukledelig tights og et smalt sykkelsete som klemmer på hemoroidene.... Se Opp! Disse mennene EIER veien!!!
Står på Gardermoen .. Full stopp i all togtrafikk på Østlandet .. ingen vet når det starter igjen .. har et møte på Lysaker kl 13 ..
God mandag fra SVG! Her skinner solen og jeg gleder meg til en uke hjemme og uten reising. Neste uke derimot... Så da får jeg endelig malt ferdig huset med pause fra regnet noen dager.