God morgen fra en solfylt hovedstad! Tre uker til neste flytur ("langtur" til London...), så ventetiden fylles med lesing av nye reisebrev på forumet. Og litt jobbing innimellom, siden sjefen er tilbake fra ferie... Ha en flott start på uken!
God morgen fra hovedstaden! Sola skinner (som nevnt over her), men det var ganske kaldt i dag tidlig.. Snart helg!
God formiddag fra Trondheim. Sol,sky og litt vind er værstatus herfra. Har tilbragt helgen på hytta med div. gjøremål ute og inne, neste helg blir det beising dersom været tillater. Begynner å få fly.abstinenser allerede, og må enda vente til 21 september til neste planlagte flytur.... Venter på at @Are skal innkalle til Fly&Øl i Kritiansand, sånn at jeg får meg en luftetur tidligere Ha en fortreffelig dag
God morgen frå Milano. Fin start på dagen med gaver, omelett og "turkish apple cocktail" (90/10 vodka/sprite + epleskiver) på senga kl. 8. Det seiest at Ali kaffi kurerar gruff, med det gjer denne eplejuicen også. Ein strålande start på ein fin mandag Håpar alle har hatt ein like fin føremiddag som eg, og at resten av dagen blir endå betre.
Lørdag - knuste for første gang i mitt liv en mobil. Knuste glasset på baksiden, ergo egenandel på 2k, mens skjermen på forsiden ville gitt egenandel på 500. Takk for den Gjensidige. Søndag - knakk fiskestanga og den ser ikke ut til å være å oppdrive lenger. Bøgger åff med mandagen. Heldigvis snart tur til den narkostinkende byen nedi lavlandene for litt e-køppfoppall!
Hadde vært strålende det. Dessverre har jeg knapt noen helger til overs.. en tirsdag kveld i Oslo skulle også være mulig.. Så flaks har jeg aldri hatt.. Både helt ny Z2 og S8+ har gått i gulvet med hel og uskadet bakside. Fronten derimot....
God dag fra Reykjavik! Rolig dag i byen etter ett par hektiske dager med sightseeing og bading. Fint å være på ferie, men det begynner å hope seg opp med uleste poster her.
Mokka Kaffi og Roast er bra! Babalú står på listen, men har ikke kommet så langt enda. (Disclaimer: jeg drikker ikke kaffe selv, men stoler på hva de jeg reiser med sier er bra). Spiste lunch på Sandholt bakeri i dag og det var veldig bra, men kaffen var vist ikke noe å skrive hjem om. Tar vell ca 30 minutter å gå fra sentrum til Perlan (som er en turistattraksjon), mens Kringlan (som er et kjøpesenter) ligger like ved Perlan. Vi har bare vært i byen i dag og da har vi holdt oss til gågaten/hovedgaten, nok å se på der for en dag. Dag 1 kjørte vi ca hele Golden Circle, med stopp i Pingvellur, Gullfoss, geysir og Secret Lagoon. Til lunch hadde vi tomatsuppe på tomatgården "Fridheimar". I går kjørte vi til Reykjadalur og gikk opp til den varme elven og badet der. Fantastisk fin tur som anbefales på det varmeste! Softis og curly fries kjøpes på "Gottis" på vei hjem. I morgen skal vi til Black Sand Beach ved Vik for å se på et flyvrak og så til Dyrholaey. På kvelden blir det en obligatorisk tur til Blue Lagoon! Kan skrive noe litt mer detaljert når jeg kommer hjem (om jeg får tid).
God mandagskveld. For dem som vil jazze opp partilederdebatten, så anbefaler jeg at den ses gjennom Snap-filter. Mye morsommere da!