Mandagsmorgen..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 22. juni 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Hei og morn! Det er dønn umulig å bruke G-ordet i sammenheng med mandagsmorgen i dag, våknet 05 med en helvettes ryggsmerte som har vedvart siden. Sitter på kontoret med fakirstol og klarer knapt å drikke opp kaffen - har allerede varslet sjefen om at jeg muligens ikke blir så produktiv i dag så vi får håpe dette går over fort.

    Så Jurassic Park på lørdagen, filmen leverte som de forrige! Jeg er på kino typ 1-2 ganger hvert århundre, og det som er så jævla synd er at Oslo Kino fortsatt slipper inn folk selv etter at filmen har begynt! Bussen venter ikke på deg om du er sent ute, og unnasluntrerne på kino ødelegger mye av opplevelsen for oss andre. Dickheads.

    Nå skal jeg kose meg litt med tripreporten til Tommy fra hans tur med Celebrity, jeg vil bare på ferie nå og tre arbeidsuker begynner å føles veldig lenge nå.. :(

    Ha en bedre dag!
     
    tommy777 liker dette
  2. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    Mårran mårran fra litt småregn i Oslo.

    Frokosten var ciabatta med roastbeef og tzatziki.
    Dagen begynte med å samle inn papirer til permen; dokumentasjon, logger, etc.

    Dagen i dag skal benyttes til stort sett flyvning etter 13:00, da denne unge herren skal fly til Busan, Sør-Korea.

    Ha en stråååååålende dag!
     
    Larata liker dette
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Trøtt mandagsmorgen fra 70 grader nord! Kjenner på kroppen at det er lenge å vente to måneder før man skal begynne reisesesongen, tror det snarest må bookes en langhelg, omså bare Oslo eller Køben. Kanskje reisefoten får fred med bare en liten Tromsø-tur?
     
    Fnate liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra toget inn mot Oslo.

    Hadde en super fin søndag med lang(varig) rusletur på Fornebu og middag på Mr. Bay.

    Og i dag tidlig har jeg vært oppe og laget en video for å bevise for en venninne at jeg er en ape. Hun mente at jeg godt nok trengte plenty skjønnhetssøvn men at jeg ikke var helt ape.

    Det mener jeg nå å ha motbevist.

    Ha en fin en

    #ape
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Er lei det å måtte stå opp 04:30 så jeg reiste hit i går. Fikk sovet passe lenge og knasker nå i meg en deilig frokost. Vell, atter en travel uke i hovedstaden står for tur. Måtte bare ferien komme raskere i mot meg :)
    Ha en flott arbeidsuke godtfolk ;)
     
  6. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Grand. Snart møte her og så går det i ett. Spiste middag med @milehig, fruen og kidden i går, koselig.

    Xxx.
     
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim - badet i sol :cool:
    Ifølge Adresseavisen er et siste sommerdag for i år, så da er det bare å belage seg på det da :(:(

    Ha en flott mandag :) :) :)
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra sas hytta på landvetter, Gøteborg.
    Bare pitstop på vei til Berlin for litt R&R.
    Første gang jeg flyr via GOT for å komme dit, og hjemreisen skal gå via ARN.
    Enda godt vi er glade i å fly.
    Her i hytten serveres Cava? Skål. Det er jo mandag tross alt.
     
  9. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Toronto, hvor turen hjem til gamlelandet skal påbegynnes etter frokost. Canadian Air til Newark, deretter videre med Swiss til Oslo via Zürich. Litt vel mye venting underveis, lander i Oslo ved 19-tiden i morgen. Så det blir noen lounger som blir grundig utprøvd underveis.
     
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo. Har kommet meg etter helgens strabaser, men bare så vidt. Er hes etter å ha heiet på alle som syklet forbi vaffelsvingen vår på Sørlihavna i Lørenskog på lørdag. Dessverre hadde noen kolleger et par uhell på veien fra Lillehammer. Han ene ligger fremdeles på sykehuset med hjerneblødning og har mistet taleevnen, mens en annen har begge armene i gips etter å ha brukket dem begge to. Dette gjør at jeg definitivt ikke skal være med på det kjøret der...

    Er ferdig med dagens møter og får rydde litt i innboksen og gjøre et par forefallende oppdrag før kursen settes hjemover hvor det står flere oppgaver og venter.

    Ha en fin en i alle fall!
     
  11. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Bergen. Ikke strålende sol, men for første gang i år var det varmt å sykle hjem, og butikken hadde fått norske jordbær, og jeg spiste for mange hjemmegrillede hamburgere. Nå er det to jenter som skal legges før kvelden skal nytes etter litt flyttepakking.
     
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Huff da! Enda noen gode grunner til å holde seg fast i pilsa og overlate slik galskap til andre. Håper i alle fall det ordner seg til det beste for begge to!
    Her på Sunnmøre så har vi faktisk hatt en virkelig fin sommerdag og det har derfor blitt mange timer utendørs. Sitter fremdeles utendørs og koser oss på terrassen og kan bare håpe at været holder seg noen dager til. Var på utdrikningslag på Hafjell i helga og det sitter fremdeles i, men såpass må man nesten bare regne med også.
     
    Kjakan liker dette
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Chicago. Her fosser regnet ned med diverse torden og lyn attåt. Godt er det at man utsatte alle ærend til i dag så man MÅ ut i drittværet :/

    Ikke akkurat mye å sutre over når andre havner på sykehus. God bedring til dine kolleger @Kjakan!
     
    Kjakan liker dette

Del denne siden