Manglende EB-poeng fra Thon og Scandic

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av elinrr, 20. febr 2016.

  1. Rygel

    Rygel Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    46
    Bonuspoeng:
    18
    Hadde problemer med å få poeng for 12 netter i januar fra Thon. Purret de en gang etter cirka 4-5 uker, og fikk beskjed om å avvente litt til. Jeg purret de på nytt etter nye 4-5 uker. Da fikk jeg beskjed om at de skulle sende transaksjonen til SAS for manuell registrering, og poengene var på konto 3-4 virkedager senere.

    Jeg sendte da mail til [email protected]
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Har hatt 3 opphold på Thon i April. For alle opphold er poeng kommet nå(kom for kanskje 5-10 dager siden). Har ikke engang purret på poeng :eek::eek::eek: flere som opplever?
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg bor nesten ukentlig på Thon hoteller. Tidligere krediterte jeg alltid SAS kortet. Poengene kom fortløpende inn på konto, kun opptil en ukes forsinkelse.
    Men siden noen av Thon Hotellene gir hele 1500 poeng på Thons eget bonusprogram har jeg endret dette og krediterer nå Thon Discovery. Føler jeg får mer tilbake på den måten.
     
  4. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter litt med det samme nå, just begynte å bo på et nytt Thon hotell, her gir de 1500 poeng per natt. Har til nå bare kjørt SAS her også, men føler det er dumt av meg :p Tror jeg verdsetter SAS poengene for høyt. Gjør nok som deg i framtiden ;)
     
  5. infinityandbeyond

    infinityandbeyond Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    13
    Det tenkte jeg også først når jeg i år fikk "gleden" av å bo 3 x netter i uken på Scandic i overskuelig framtid. De første 25 nettene er unnagjort med tilhørende Scandic Friends-poeng, men jeg er skuffet over tilgjengeligheten på bonusnetter. I blant vil man gjerne ta en spontan langweekend med fruen og det er umulig når Scandic tilsynelatende har så få tilgjengelige bonusnetter?

    Noen som vet når bonusnetter "slippes" og gjøres tilgjengelig for booking? Vurderer sterkt å bare gå over til EB-opptjening istedet. 500 poeng per natt er ikke så gale tenker jeg, særlig når jeg sjelden har mer enn 1 t/r med SAS til Arlanda i måneden, og maks 2 flights med SAS mellom BGO og OSL i måneden (er ukependler med DY grunnet ny reisepolicy #costsaving).

    Betaler man hotellnettene med AMEX i tillegg blir det jo fort 60 000 EB-poeng for min del i år. Det er nok til en europatur med følge og emm. mer verdt enn en weekend på Scandic? :)
     
  6. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring med uttak av bonusnatt på Thon? Er det bra tilgjengelig?
     

Del denne siden