Hei, Jeg mangler 12.000 kroner for å oppnå 100.000 kronersgrensen til amex for å få CT neste år. Hvordan kan jeg rimeligst nå dette målet i løpet av de neste to dagene? Takk!
Det er vel vanskelig å gjøre dette for mindre enn 12.000 kr, men jeg lurer på om du er for sent ute da kjøp som gjøres de neste dagene ikke bokføres før i 2019. Mulig man kan krangle på det, men for akkurat ett år siden ble i hvert fall mine siste kjøp tellende på neste år.
Om du ikke trenger noe, kjøp gavekort på sider som tar Paypal (og dermed AmEx)? Da bryter du vilkårene for CT, så det ville jeg ikke gjort.
Billigaste måten er vel å bruke akkurat 12000 kr uten å komme over? Morsomaste måten kan du få tips til ved å kontakte årsmøtedelegatane her.
Hvis det blir tilfellet er det jo ganske kjipt... Men som du sier må man vel få muligheten til å krangle litt på dette?
En ny tv kan være fint over 12k alene.. Men tenker vel and som @Upsaker,, faktura for desember er allerede sendt, så er mulig det blir problematisk . Verd å krangle litt, men pass på at kjøpet ikke skal refunderes i etterkant. Type flex billett..
Har allerede kjøpt meg en ny TV i år dessverre. Tok i bruk DNB-kortet med supertilbud (hvor jeg også får EB-poeng )
Jeg toppet opp løse bensinkanner, fylte opp bilene og båten samt handlet en del varer som holder seg lenge på Meny et år. Der svei jeg av ca 6000...
Har elbil, og ingen båt - så vanskelig med bensininnkjøp... Jeg kan jo ta en tur til Kiwi hvis de er åpne i morgen. Kjører fra Danmark gjennom Sverige og hjem til Oslo i morgen. Usikker på om jeg rekker å dra innom før stengetid . Noe på nettet hadde vært å foretrekke.
https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Frankrike/Philipponnat-Clos-des-Goisses-2008/p/8340007 De har den inne på Skøyen, åpent 10-15 i morgen.
- ikke så dumt. Rekker nok ikke å være i Oslo før 15:00 i morgen dessverre. Bør nok være noe på nett.
Urmaker Bjerke har vell nettbutikk? De tar ihvertfall Amex i butikk så det er jo et håp at de tar de på nett også!