Er det noen som vet hvor jeg kan søke på den billigste T/R reisen til SAS, jeg trenger 2 leg innen 31.12, tenkte å ta dem i morgen, men tungvindt på FINN eller SAS å søke pa alle destinasjoner for å finne den billigste i morge..... noen som har noen tips? Noen som har erfaring med ebretro(at)sas.se ? sendte melding dit for en uke siden, ikke fått svar, skulle etterregistrere to reiser som ikke ble registrert på grunn av ombookinger.....
Skyscanner.no har den funksjonen - fant noe fine plasser på ticket.no en gang som fikk meg fra ARN til både HEL og VNO for 500 kroner retur (same dag) en gang last minute
Billigste jeg fant for Europa på Matrix er til Praha fredag 28/12: Du finner den på sas.no, men du må dele opp bookingen i 2. Med 40 min mellomlanding.
Praha har vel ofte bussgate og da er det vel en smule risikabelt med så kort tid mellom ankomt og avreise med separate bookinger? Jeg mener ihvertfall å huske at det var buss sist jeg var der.
Har hatt mange MR til PRG og aldri fått buss. Rett ut i gaten og snu. Rakk til og med en øl i loungen (før SAS forbedra det bort)