Starter kjapt en tråd her, så vi har mulighet for litt live oppdateringer på denne turen. Det begynte med at Martin hadde booket en egotrip på friends&family salget våren 2017. Under det siste salget i høst, nevnte han det her på forumet, og jeg slengte meg med! (han sa det var greit..) Mer følger..
Bud på oppgradering eller kjøpte dere biz i utgangspunktet? HK er forøvrig helt sjef! Er været bra anbefaler jeg en tur opp i baren på Pullman Park Lane for dyre drinker, god stemning og flott utsikt over havnen
Skal man opp i høyden der er Champagneroom på Peninsula verdt et besøk, eller den velkjente DP brunchen på Ozone Ritz Carlton http://www.ritzcarlton.com/en/hotels/china/hong-kong/dining/ozone/more/dining-events
Dere får se etter LN-RKH da, den har stått der på verksted siden 2/1. Ta den med hjem om den er klar da...
Hallo??? Live oppdateringer? Fløyet i fire timer og ikke kommet lenger enn til Astana og ingen oppdateringer? Er dette en sånn FFF reise ..? Full Før Finland?
Så den da vi forlot HKG 02.01 og vil tro det var samme maskin jeg så på flightradar dagen etter i og med det ikke er så mange A340 som flyr ut av HKG