Matcher hotellene sine egne Secretescapes kampanjer?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Mortenaue, 27. jan 2017.

  1. Mortenaue

    Mortenaue Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    3
    Hei folkens,

    Jeg skal en tur på cruise fra New York i mars. I den forbindelse leter jeg som en hauk etter gode tilbud på hotell. Jeg ser fortrinnsvis etter hoteller under Hhonors-paraplyen, siden jeg er diamond-member der.

    Jeg lyktes med å få matchet et tilbud Clarion Hotel Air på Sola hadde ved å kontakte hotellet direkte. Siden jeg er NCC Platinum medlem er jo egentlig dette vinn-vinn for både meg og hotellet. Jeg får fordeler og hotellet slipper å betale kommisjon til Secret Escapes. Prisgarantier unntar jo bookingsider man må logge inn på, så en vanlig prisgaranti vil jo ikke slå inn.

    Jeg ser nå at Double Tree by Hilton Times Square West er på tilbud via Secret Escapes, men de vil ikke gå med på noe prismatch. Noen som kjenner til om dette er en deal som er inngått med hotellet og Secret Escapes, slik at hotellene ikke kun kan bruke reklameeffekten disse tilbudene har?

    Til slutt, noen som har tilgang til kanaler jeg ikke har prøvd? Har prøvd chat, flere telefoner til booking og direkte til hotellet (som ikke tar telefonen).

    -Morten
     
  2. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Bor aldri på hotell som ikke tar telefonen. Så det hotellet ville jeg droppet.
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,385
    Bonuspoeng:
    293
    I følge HH Honors hjemmesider matcher de priser de første 24 timene etter kjøp feks gjennom appen.
    http://hiltonworldwide3.hilton.com/en/best-price-guarantee/overview.html

    Men som du sier, secret escapes krever innlogging før de viser priser. Så da gjelder ikke garantien.

    Sitter og småergrer meg selv, fordi booking i Tokyo i Februar hadde blitt billigere gjennom JR sitt reisbyrå som kom med tilbudsmail noen dager etter at jeg booket mine opphold.

    Forøvrig svarer HH honors raskt på Chat via hjemmesiden og fordi jeg hadde klart å booke feil hotell/ dato slettet de også min booking selv om den var i billigste " ikke refunderbare" kategori. Det ble gjort på telefon til USA, som varte et par minutter og det kom bekreftelse fra hotellet etter et par timer.
     

Del denne siden