Matservering på biz i Skandinavia

Tråd i 'Reisebrev' startet av Ida, 06. des 2014.

1. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg trodde den tiden var over. Men hey, det finnes faktisk enda. Widerøe, I love you so hard!

Fast tracken hadde sine høydepunkter med selvsentrerte egotripper som tror de er kongen av Tonga, bussgaten (39) hadde sine bunnpunkter med mye ymse/rare folk som skulle til øst-europa med DY, gateansvarlig hadde sine høydepunkter med å være en herlig dame i SGH som alle burde oppleve, og ombord hadde vi en dreven kaptein jeg har flydd med før.

Å fly med Widerøe er det beste jeg vet. Det er toppen av lykke. Det er som en yogatime, jeg blir så rolig som jeg pinade ikke er i hverdagen en gang. Kjenner pulsen gå ned, hver muskel i kroppen avspennes. Døra lukkes, nummer 2 spinnes i gang.... Alt stemmer, alt er så solid, alt er så innmari BRA, det kan ikke forklares.

Dette var min første flytur med WF fra OSL. Dermed var ikke utsikten like "breathtaking" som den pleier å være. Det var også min første flytur med fast seating, ellers har det bare vært free seating (vel, nå ljuger jeg litt, fløy en gang med Q400 TOS-BOO, men det var en last minutegreie hvo man bare gikk ombord og fikk den plassen som var ledig :p Litt som free seating mao :p )
    Fullt i economy, alle i biz hadde ledig sete ved siden av seg (men ingen seatblock active ved setevalg, tror det mer beror på at vi var så få i biz :p )

OSL-GOT en Mandag formiddag:

Finvær. SK907 står klar for pushback fra gate.

Den bæste utsikten æ veit av!

Får helt reiseabstinens av å se på...

Servering til oss på C-class på en 45 minutters tur. Rugbrød, risotto med grønnsaker i og kjøttboller.

Gøteborg city?

Ingen ting å klage over. Beinplassen, altså :)

Konklusjon: du kommer deg ikke igjennom flyåret sånn helt uten Widerøe, for FAAAAAAAN korr deilig det e å fly med dem! :D

watchaddicted, Fnate, Kjakan and 5 others like this.
  2. Darkcho

Darkcho Senior Medlem

Likes mottatt:
    823
    Bonuspoeng:
    113
    Bildene dine har falt ut her @Ida :)

Del denne siden