Etter at bonusfeberen tok overhånd, frister det ikke lenger så veldig med en typisk chartertur slik vi vanligvis har gjort det. Noen EB kunne jeg raket inn på Sas MC for en tur til feks 50k, men det aner meg at potensialet er mye større ved å bestille hotell evt fly+hotell på feks Expedia med ViaTrumf.
Noen som har erfaring med dette?
Selv har jeg ingen kvaler med å hive meg på og prøve, men med 2 barn og en bonus-skeptisk frue (vi har ikke reist på F med CT til et eksotisk sted enda) så er det ekstremt viktig at en slik tur blir en suksess, ellers vil alle bonusaktiviteter gå en mørk framtid i møte. Med det mener jeg:
-At vi får det vi kjøper
-At vi får kundeservice om vi trenger det, spesielt på lokasjon
-At utvalget av hotell er like bra som feks TUI
-At prisen totalt er sammenlignbart med feks TUI
Våre barn er vokst fra bamseklubb og barnedisco, så det er ikke noe tema. Men at reisen føles trygg og profesjonell for alle fra bestilling til hjemreise er kritisk.
Erfaringer og evt fallgruver mottas med takk!
Edit:
Som eksempel kan vi bruke tur fra Oslo til Mallorca eller Kanariøyene, midt i verste høysesong/skoleferie, fly+hotell for 2 voksne, 2 barn, 1 rom.
Det jeg egentlig spør om: klarer jeg å få til en tur som oppleves for resten av familien som en chartertur med TUI i forhold til de positive sidene ved charter (enkelt og trygt), men som gir vesentlig bedre poenguttelling?
Last edited: 18. aug 2019