6 Mars Mars gikk Alarmen på Secret Flying angående #Error Fare fra København, mens jeg satt å spiste kveldsmaten på en restaurant i Rishikesh i India. Når slike ting skjer og særlig i dette tilfeller da det var til en destinasjon jeg skulle fly uansett, så var det bare å booke umiddelbart, og resultatet jeg kom opp med var denne billetten Ganske så bra resultat Så kom Covid-19 og lagde drama, og forrige uke så beit jeg i det sure eplet og ringte flysselskapet, noe en normalt sett ikke skal gjøre, men dette var jo ikke normale tider, så måtte gjøre unntak der. Der fikk jeg snakket med en kundeagent angående det å booke om billetten, og sjekket noen scenarier og agenten fant fort ut at jeg hadde fått booket billetten for feil pris, men han sa at jeg skulle få reise for den prisen"honoring the error fare", og på toppen av det hele så skulle jeg slippe å betale mellomlegg ved en ombooking om flyvningen skulle bli kansellert , og nå på Fredag tikket denne meldingen inn Så jeg var veldig happy, men så viste det seg at jeg hadde mer flaks en det som egentlig er mulig, så fikk jeg tre alternativer for å kompensere dette; 1. Exchange your ticket for a voucher = NO 2. Reschedule your trip for another date and get an additional discount = YES 3. Change your route at a special price = NO Når det gjelder Business Class så kan jeg ringe kundeservice så ordner de opp i dette, men ikke nok med det, jeg får 30% på neste reise med dem, så det ble omtrent #2x Error Bonus på denne, så det blir nok en billig bonus MR på denne På en måte så ble dette ett booking-ran deluxe for meg denne gangen fra LOT. Så da er det bare å håpe på en Business Class Kampanje fra OSL med LOT til DEL, CMB eller SIN, for 10-12.000 kroner så er det bare å hive seg rundt å trekke 30% rabatt på den bookingen ... Tror ikke det går ann å ha mer flaks enn dette