Meet and Greet Oslo

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Eddie47, 02. juni 2016.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Lite nytt men Eivind var flink ...

Mens andre bare tok for seg av godene ..... (det gjorde de fleste)

Last edited: 03. juni 2016
    knujoh liker dette
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
  3. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Syns det kom en del greie nyheter. Garanterte bonusbilletter for Diamant medlemmer for eksempel, enten 4x GO eller 2 x PLUS hvor som helst i verden, når som helst er ganske greit.

Mulighet for fryst status, samt videreføring av SAS Dreams var oppløftende. Ny lounge bygges innenlands i løpet av vinteren på rundt 1000kvm.

4. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Javell.. Garanterte bonusbilletter faktisk..

5. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Det var det han sa fra scenen. Antar det kommer flere detaljer etc om ikke lenge. Sa ingenting om disse kostet mer enn "vanlige" bonusbilletter. Pandion får nå formelt alltid awardseter tilgjengelig om de ønsker det, kontra før hvor det var en "praksis".

6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Flott incentiv, men "hvor som helst i verden", det er vel fortrinnsvis hos SAS da, det er jo stort sett ingen andre som har Plus, og iallefall ikke i den standard som SAS har.

7. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Takker og bukker, men burde vært i pluss og biz.... I allefall longhaul

8. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,072
    Bonuspoeng:
    113
    Garanterte bonusseter for Diamant gjelder naturligvis kun i SAS sitt eget nettverk, de har ingen mulighet til å trylle frem seter hos andre selskaper i Star. Jeg synes likevel det er en veldig bra sak, for det kan være et helsikes slit å prøve å finne bonusseter for 4 stk i Eco om sommeren. Stor tommel opp for denne

Guden and Bernd like this.
  9. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Selvsagt, det trodde jeg alle forstod? Akkurat som med Pandion som de heller ikke kan "tvinge" LH til å gå de bonusseter :)

10. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Kan være enig i det, men som Eivind sa fra scenen, "alle" vil ha bonusseter i sommerhalvåret, men da er det selskapene gjerne skal tjene litt penger. Forstår de godt jeg. Garanterte seter i PLUS er fin fint.

Han sa for øvrig at det er 28 000 Diamanter og 2000 Pandion nå. Ca 100 000 med gull.

Bernd and Petter B-C like this.
  11. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Når kommer garanterte bonusseter? Skulle veldig gjerne booket 2 til LYR i slutten av juli, men det er ikke tilgjengelig på ønskede datoer.

12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Satt og regnet litt på poengene mine, hittil i år. Kom til at jeg i løpet av det neste halve året (i tillegg til bookinger jeg allerede har for neste halvår) mangler 19119 poeng på å bli Diamant.

Det hadde jeg ikke trodd ved sesongstart (1 februar).

Ser at jeg på en tur til HKG med Plus Saver i begge retninger og EBG bonus nesten fikser det på en tur, så det spørs om jeg ikke kaster meg på en fredag-søndag.

Men, det slo meg, jamfør dette med goodies for Diamant. Er det ikke noen av dere som er på disse møtene som foreslår til SAS at de forbeholder CU til LH?

Jeg flyr jo rett som det er til Trondheim og Evenes, å fått CU på en slik tur ville vært bra nedtur for å si det sånn :(.

13. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    CU er forbeholdt LH. Skjer ikke innenlands eller i Europa. Får du upgrader der er det av andre grunner.

CU sendes som egen mail, kontra alle andre oppgraderinger som skjer mot cash/ved gate/i lounge etc.

RoadKing liker dette
  14. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Det er mange her inne på helgetur til HKG 25-27/28.11, så hvis den helgen passer er det bare å hive seg med

15. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Dæven, det hadde vært gøy. Ulempen er at jeg stikker til Thailand torsdagen etter, de på jobben må jo tro jeg er gærn...

Den må jeg tygge på. Takk for tipset!

Travellingalf and CrotchRocket like this.
  16. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk ikke så bra pris på den helga, samtidig så syns ikke fruen det var noe sjakktrekk av meg å stikke helga før ferien, så det ble 14 dager før dere. Takk for tipset dog :)

Del denne siden