Undertegnede og @FFlyer er i MUC søndag 20.09 på Oktoberfest. Vi blir å finne i champagnebaren på Marstall. Flere som er der da?
Høres fristende ut, men tror London er på trappene da. Men gjør en god recon job, så kan dette settes opp for 2016! Og da vil det også inkludere mye ØL, ikke bare sprudlevann!
Har gjort recon på denne i fjor, så det trengs ikke. Bare en ting å si: et nydelig formål for en 24t mileage run. Og selvfølgelig er det stort sett øl det går, det er jo Oktoberfest må vite. Vi er i området hele helgen, men skal tilbringe fredag/lørdag et annet sted. Ikke umulig at det blir en trip report av dette
Min 9. Oktoberfesttur på rad finner sted samme helg (18. - 21. sept.). Er dog en del av et reisefølge av andre Oktoberfestavhengige, så må nok lojalt følge oppsatt program. Vi tilbringer alltid tiden på festivalområdet i Kāfer-"teltet" (mer et alpehus). God tur! PS... Gjesteliste på de bedre nattklubbene er et must hvis man ikke vil stå å gape i kø (ev. bli bryskt avvist).
Pføy...Ingenting slår det å drikke sjampis, og lytte til hornmusikk, ikledd lederhosen @mathiasfe bare å stikke innom. Vi er i baren i 2etg fra cirka 14:00. Vi står med Bonusfieber-bag-tag hengende på venstre beltespenne
Jeg er allergisk mot øl, men siden det er snakk om champagnebar på selveste Oktoberfest så blir jeg med! Undertegnede vil gå med SAS type cabin crew skilt på brystet hele helgen...lett å kjenne igjen med silkebris...akkurat som i kabinen
Er i Munchen 29.9-1.10 for å lytte til ompaompa og ete schweinhaxe. Er loungen i München noe tess? (har hjemreise sent på ettermiddagen)
Skal også til MUC en tur 30/9 -2/10 med en dårlig kompis, bare for å få bekreftet at ølet smaker like godt som hvert år. Tar litt "frokost" i gullkantina 30/9. Gleder meg!