Hej Alle, Jeg lurer på om der er opbakning for en Insideflyer meetup her i sommer når vi alligevel ikke kan komme ud at flyve. Jeg foreslår at mødes i Oslo. Dato muligheder vil komme senere, men nu er det blot for at se om der er opbakning. Vil du joine?
Begynner vel å bli en stund siden siste fly & øl i Oslo nå? Det at siste offisielle arrangement var i Trondheim sier jo sitt. Så lenge jeg kan, så kommer jeg.
Vi må vel ha en fly & øl uti august når fellesferien er over. På tide med litt Sumo, øl og champis igjen nå vel?
Det lyder godt, at der er opbakning til dette event Hvad siger i til en af følgende datoer? - 28/8 - 29/8 - 11/9 - 12/9
30.07-3.8 er jeg i Tynset og de traktene på Norgesferie. 9. August reiser jeg til Den Arktiske hovedstaden. Så er med på noe om det passer for min del
Godt initiativ. For egen timeplan må det bli etter 24.8, fortrinnsvis mandag/tirsdag/onsdag/torsdag. Ja, bare en av dem.
Tirsdag den 8 September 2020 hos Amundsen Bryggeri & Spiseri (Stortingsgata 20, 0161 Oslo) kl. 17.00. Vi får 50 point per 100 kr. Hvem kommer?
Skulle egentlig til NYC 8. September, men den gang ei. Så da kan jeg i utgangspunktet være med på dette i stedet.
Afstemningen er lukket og det bliver den 9 september kl. 17.00 på Sumo Solli Plass Oslo. Jeg ser frem til at møde jer
Lagt inn i kalenderen, og siden jeg nå bor langt utpå landet, så blir det nok en hotellbestilling også.