Fjerde etappe
SK708
ARN-HEL
13.30-15.25
17A
Etterhvert begynte det å nærme seg boarding for dagens siste flight, SK708 til Helsinki, men før det et lite hopp tilbake til loungen. Vi hadde tidligere bestemt oss for å bli på Oahu hele oppholdet, men de siste dagene hadde det kommet flere tips om å sjekke ut noen av de andre øyene. Siden vi er over gjennomsnittet spontane booker vi, som mange andre her inne, bare hotell med gratis avbestilling. Det resulterte i at halve oppholdet ble skrapet til fordel for noen netter på Maui. Så nå mangler bare resten..
Uansett, Stockholm-Helsinki med CityJet. Veldig lite folk rundt gate 5B da de annonserte priority boarding, så lite at da jeg la telefon på bordet som førstemann stod det wrong flight i displayet. Da er du ivrig si..
Premiere med CityJet for min del, men helt sikkert ikke siste gang. Skal jo tilbake sammen veien om noen uker.
Bare 6 måneder gamle EI-FPG tok oss et par minutter forsinket østover, så ferskt at det fortsatt luktet nytt i kabinen.
God plass var det på 17A (dette er 16DF), og enda bedre ble det da reisefølget og jeg fikk hvert vårt nødutgangsete uten noen ved siden av. #winning
Etter en lang og strabasiøs ferd (neida, men det skulle ta 45 min sa de) tok vi en omvei rundt Helsinki og landet så langt unna at vi taxet oss til en 10 minutters forsinkelse.
Last edited: 03. des 2016