Mellomlanding i BOO - Geocaching

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av TElg78, 16. mars 2018.

  1. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Hei.

    Noe helt sprøtt/spesielt. Takket litt planlegging har en agentur bestilt billetter med mellomlanding i BOO på vegen til TOS. Ikke bare at jeg kan teste det nye Widerøe flyet, men jeg har 45 minutter på BOO.

    Klarer jeg å forlate terminalen, gå på andre siden av gata (ca 90 meter for å finne den lille boksen) og så gå tilbake til terminalen innen denne tiden? Som jeg husker flyplassen er den ikke virkelig stor, men det var for mange år siden.
     
    henrikvd liker dette
  2. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis det ikke er så altfor mye folk i securityen (det ser du fint når du tar trappa ned til ankomsthallen) bør du rekke både den ekle uteligger-geocachen rett over veien samt TB-hotellet 3-400 meter til venstre ut av terminalen, forbi leiebilparkeringen. God tur :)
     
    TElg78 and Are like this.
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,409
    Likes mottatt:
    29,232
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke noe problem med 45 min, fast track i BOO funker også greit.
     
    TElg78 liker dette
  4. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Dessverre er det bestilt gjennom fagforeningen og inkluderer ikke fast track. :D Gull klarer jeg heller ikke. men skal gjøre det :)
     
  5. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    BOO er en meget sympatisk flyplass når det gjelder tidsbruk. Jeg ser fra min Flightmemory at jeg har 85 landinger/avganger fra BOO. Min erfaring er at det 90% av tilfellene er svært kort tid fra du ankommer flyplass til du er på gate, men det er fint med ukedag og tidspunkt for din flight for å gi gode råd.
     
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,409
    Likes mottatt:
    29,232
    Bonuspoeng:
    183
    Min fei, sølvkortet lignet for mye på diamant når jeg så på en liten Iphone
     

Del denne siden