Mini reisebrev SIN-DOH-OSL med Qatar

Tråd i 'Reisebrev' startet av TravelManBiz, 15. juli 2017.

1. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Hei,

Tenkte å lage et lite reisebrev om returen tilbake til Oslo med Qatar fra Singapore. Vi sjekket inn på Changi T3 ca 3t før avreise. Det var nesten ingen som hadde møtt opp enda. Veldig god service fra damen som sjekket oss inn. De hadde egen innsjekking for de som flydde Business eller har status i One World. Fikk også utlevert boarding kortene i en papir mappe.

Qatar bruker Dnata loungen på T3 som er en ok lounge. Ikke den beste på noen måte på Changi, men den har det viktigste av drikke og mat. Men er mye støy her da den ligger ikke lagt fra et lekeområde. Hvis flyet hadde gått tidligere hadde jeg nok reist over til T1 og besøkt Qantas loungen der. Men den stenger kl 2300. Jeg legger ved noen bilder som jeg har tatt så langt. Skal ta bilder fra business også og prøve å legge ut disse når jeg kommer til loungen i Doha.

Veldig tregt internett i loungen. Tok lang tid å laste opp bildene. Internett til Changi som er gratis i 3t er mye kjappere så jeg anbefaler dette istedenfor.

Attached Files:

2. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ut som ein fin start på reisa. Takk for gode tips & God tur heim! Eg ringe deg neste gong eg er i byen. :)

Del denne siden