Da er nok en uke startet opp. De fleste har forhåpentligvis kommet i sync med klokka og nye utfordringer står for tur. Begynt å komme meg i formen etter lørdag. I dag blir det hjemmekontor og vanlige arbeidsoppgaver. Kanskje noe co-coding / par programmering. Noen kopper kaffe bør snart være fortært og første møte kl 10. T4 til DOH/BKK/PNH
God morgen, første møte ferdig, akkurat tid til å ønske alle en god uke før man hopper inn i neste nå. CPH med Villa C neste uke.
God morgen fra kontoret T11 til DC-Amish-NYC, blir deilig med en påskeferie over dammen. Ha en strålende mandag alle IF-ere
God mandag morgen. Det blåser! Bare synd at sola ute ikke følger opp med litt varmluft fra kontinentet. God tur dit du skal, her blir nærmeste reiseopplevelse muligheter for ny gromtrikk om en times tid.
God morgen! Jetlag'en fra i går har gått over, men hunden synes ikke det samme. Så han var litt vanskeligere å få ut av sengen i dag. Denne uken skal jeg både på show og konsert, så det blir et par hotellovernattinger også. Dessverre ingen flyturer. Det får bli neste uke. For da begynner jo påskeferien! Både februar og mars har fløyet avgårde, og våren er forhåpentligvis på vei. Men, det kommer alltid en vinter til.. Nyt mandagen, og resten av uken!
God morgen fra kontoret. Våknet til full vinter igjen, trodde det var vår? Slik er det vel å bo på disse breddegrader, men det er nå bedre enn pollen så det går fint. Allerede gjennomført første nettmøte. Eneste som er i dag. Etter jobb blir det utflukt til en sjappe som påstår at de har Norges største utvalg innen 3D printing, så det er fare for at noen (poenggivende) kort skal få varmgang der... Ha en flott dag!
God formiddag fra SAS sin gullstueavdeling på OSL. Blitt kronglete å reise til LJU, turen går OSL-MUC-ZRH-LJU. Blir miles da. Hunden ferdig luftet, sprang til skogs å lirket av seg halsbandet. Heldigvis er halsbandet utstyrt med Telenor’s «Mitt Spor», uheldigvis så funker Telenor’s «Mitt Spor(adisk)» så det blir som å lete etter nåla i høystakken. Men gir det en sjanse ila uka. Håper alle får en flott uke med luft under vingene Edit; Helt OK flyplassloungelunch i MUC; Ellers så er det vist gin som gjelder for tiden; Ellers så er det 5stk men HON på flighten MUC-ZRH, med en CRJ. Rekord for min del, det meste så langt har vært 3 på en A330.
God formiddag fra Porsgrunn. Forholdsvis mye pes på jobb med revisjonsstans av fabrikkene Ineos/Inovyn. 1200 innleide mekanikere, sveisere osv+++ skal gjetes. T-18 til avreise Roma. Skal bli deilig med langfri. Ser trumf visa gir 16% trumf bonus når det bestilles vha viatrumf og hotels.com. Ikke ta alt for god fisk. Det kan bli billigere å skippe bonus og bestille fra andre nettsider likevel. Bestilte 6 netter på Encore at Wynn i Las Vegas i går. Reiser i oktober. Det kosta ca 17500 via snaptravel.com. Ser hotels.com tar 29500 for eksakt samme rom og tidspunkt. You do the math.. Ha en stressfri dag (løft av 40 meter høy kolonne , 80 tonn) 0-stress
For en dag. Kona var utro og handla for nesten 3k på Rema. Får notere det i argumentasjonsboka for egotrip i F. Makan.
Noter det sammen med grunnlag for skilsmisse også. Her er det bare å fyre opp datingapper i bakgrunnen så du ser hva annet som er der ute.