For de som liker å plotte reiser på kart og samle land, steder mm er Most Traveled People (MTP) nå ute med en iPhone app Har testet litt og ser ganske bra ut: Antar at endel her vil score vesentlig høyere enn mine 44 av 193 land og 92 av 891 MTP locations
Denne appen finnes ikke på Android (som er bedre alternativ) men men. Jeg selv bruker My Travel Map ganske mye. Men denne her skal testes ut!
Android er tingen. Bedre enn iPhone Men nå skal vi kanskje ikke spore helt av. Fikk prøvd dette på Windows 10 pc'en og nettsiden vår god den. Litt detaljert blir det. Ikke over alt, men noen land mer en andre
Sikkert kult nok for de som er mer opptatt av operativsystemet enn telefonen. Fun fact; iOS benyttes på iPhone, iPad, Apple TV, iPod og Apple Watch.
Denne kan vi fortsette i det evige, tror jeg.. Heldigvis kan man selv velge hvilken telefon og operativsystem man vil ha. Hvis man kjøper telefon selv, da.
Barcelona er tingen. Bedre reisemål enn Paris... Eller kan det ha noe med preferanse og smak og behag å gjøre? Det som passer best for meg passer kanskje ikke best for deg, eller...?
Så gutter, hvem vant Epleskrot eller Mongolid`n...Må ha en boble konkurranse der den som sluker mest champis blir vinner`n... Sted er SUMO Solli den 17.sep.19 vel møtt