Noen som har erfart tilsvarende? Har ikke gjort noe som skulle tilsi at jeg plutselig skulle få 20.000 statuspoeng... bare synd at de ikke kunne vente 12 dager da ny periode starter 1/8
Samme skjedd her i juni. Kvalifiseringsperioden min er fra 1.juli 2020 til 30 juni 2021. Så da er de vel egentlig ingenting verdt?
SAS Amex Elite Har jeg ikke, og DNB-statuspoengene kom sist som «Status Points from DNB Rewards». Dessuten skulle det vel da vært 10k og ikke 20k statuspoeng,
Mulig det også kan være noe SAS gjør for å være helt sikker på at du beholder status på tross av korona? Mulig det her er SAS IT sitt hack for få videreføring av LTG til å fungere og at du bare tilfeldigvis allerede hadde nok poeng på egenhånd.
Ren spekulasjon etter å ha lest tråden: Begge dere som har fått poeng har fått det like før ny periode starter, kan det være en manuell behandling fra SAS for å forlenge status 12 mnd? @Gullars ville du eks oppnådd EBD for inneværende periode uten disse?
Det har jeg, så akkurat det er jo faktisk en teoretisk mulighet. Men jeg mener å huske at Elite-poengene ikke vises i poengoversikten?