Hei. Jeg ga meg selv en bursdagsgave og bestilte tur til New York i slutten av januar 2020 med TAP i Business. Så hvis noen ønsker å henge seg på, be my guest! Detaljene er som følger: Utreise - torsdag 30. januar (ankomst samme dag, torsdag) OSL - LIS (12:45 - 15:55) TP0763 LIS - JFK (17:00 - 20:00 samme dag) TP0209 Retur - lørdag 1. februar (ankomst dagen etter, søndag) EWR - LIS (18:05 - 05:45 dagen etter) TP0202 LIS - OSL (06:50 - 11:55) TP0762 Muligens litt hektisk, men hele fredagen kan i alle fall brukes fullt ut. Håper noen har anledning til å hoppe på! PS! Jeg har ikke tatt disse nye neo-flyene til TAP før, hvilke seter er best over dammen? [EDIT:] Reisebrevet finnes her: https://insideflyer.no/forums/threads/nytelsestur-til-nyc-med-tap-i-business.15114/
Joa, akkurat det har jeg planer om. Men noen av radene kan være uten vindu. Så tenkte bare å være føre var og ikke bomme på dette.
De nye 330 neo til TAP har 1-2-1 med annenhver mot hverandre/Fra hverandre i midten. Har bare testet midt seksjonen, litt trang plass til beina når du skal sove (jeg er 190) (regner med du snakker om C kabin)
Takk for tips. Jeg sjekket inn sete og fikk opp følgende setekart: I følge SeatGuru, så er siste seterad (9) uten vindu. Så da velger jeg en av de andre på en av sidene.
Tak over hodet: Denne gang ble det Holiday Inn-Manhattan District de to nettene. Jeg pleier nesten alltid å bo i denne delen av Manhattan, men ikke prøvd akkurat dette hotellet før. Helt grei pris, i underkant av 1200,- natta hos Hotels.com
Ville plassert meg på en av oddetallsradene litt lenger bak. På rad 1 er man tett opp til veggen foran, og ingen vinduer ved siden seg.