Hei. Vi i vårt 2 mannskonsern skal på julebord/guttetur til Munchen i Desember. Bortsett fra BMW on demand og Schweinehaxe har vi lite planer. Noen tips om hva vil kan/bør få med oss? Kunstmuseum, blomstertorg osv er ikke så spennende..
Alt innenfor rimelighetens grenser, men ingen spesielle begrensninger heller. SÅ er åpen for alle tips.. Men jo dyrere jo morsommere oftest så klin til!
Siden du skal ha Schweinaxe, så er det bare å si at Haxnbauer ved Marienplatz er absolutt beste plassen. Rett mellom Marienplatz og Haxnbauer er det også en liten Itaiensk perle av en restaurant. Den er bitteliten, med ei litt fyldig dame som servitør. Det koster skjorta og er oftest kun en fast 7-retters meny. Er stamgjest der, men husker aldri hva den heter. Om du vil kan jeg lete frem for deg. Ellers er det jo Deutsche Museum med ME262 jetjagerfly fra krigen. Sykt fet balje
Reiser til MUC i morgen. Kombinert mat og vinsafari. Først et bedre hotell i nærleiken, så Wiesn (Oktoberfest) på søndag. SAS plus hjem på mandag om OT går igjennom. En slags trip report følger.
Jeg vil! På forhånd takk. Se opp for bergensere i lederhosen på utreisen og trøtte tryner med fyllaangst på returen
Her: http://www.tripadvisor.com/Restaura...ws-Galleria-Munich_Upper_Bavaria_Bavaria.html Jeg ler meg ihjel av alle 1-stjerners rapportene fra folk som dundrer inn i lederhosen og blir fly forbanna over at de ikke får 2 euros pizza og øl i litersglass.