Inspirert av tråder på andre fora og delvis av @vegardg sin hotellromutsikt-tråd fikk jeg lyst til å lage en samletråd om musikk som handler om lidenskapen vår. Jeg begynner med Katy Perrys sang om Ethiopians businessclass, Wide Awake. Refrenget er ganske kraftig kost, men går som følger: Falling from cloud nine Crashing from the high I'm letting go tonight I'm falling from cloud nine Anbefaler Hannah Trigwells versjon: Spotify
Tar med meg en liten Bluetooth-høyttaler i tilfelle Ethiopian nedgraderer. Da skal refrenget spilles høyt mens jeg med senket hode går bakover til sete 33E.
Når det er lit rufsete vær og jeg skal lande på BGO pleier jeg å nynne på min egen versjon av Beach Boys: Round round go-around I go around Yeah Go-around round round I go around I go around
Tenkte på den samme, men f.eks. med denne videoen..: Enda mer flyrelatert... Og forøvrig en herlig film!
Saxon - 747 (Strangers in the Night) Dette er noe så sjeldent som en hardrock-låt som handler om en SAS-flygning. De synger om Scandinavian 101, som er basert på SK911 og en nestenulykke i 1965.