MYVEGAS - Spar noen kroner hvis du skal til Las Vegas

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Lars J, 30. des 2019.

1. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,617
    Bonuspoeng:
    183
    I forkant av en tur til Las Vegas i 2016 kom jeg over en serie med apper som heter "Myvegas" som du finner på android,ios og facebook.

Litt mer info her: https://www.businessinsider.com/how-to-use-myvegas-to-save-money-in-las-vegas-2015-9?r=US&IR=T

Skal til Vegas igjen i Mai, og tok opp igjen dette litt nå.

Ved å spille slotsmaskiner for virtuelle penger i disse appene kan du opptjene "loyality points" som du deretter kan veksle inn i forskjellige rewards. Dette er helt gratis.

Det er en ordentlig tidtrøyte og krever veldig lite interaksjon, jeg pleier og starte appen og la den stå til jeg enten har gått tom for virtuelle cash eller nådd kvoten for loyality points den dagen..

F.eks så brukte jeg og samboer dette i 2016 for å betale for buffeter og showbilletter.

Reell besparelse var rundt 1500 NOK pr pers. er nok godt mulig å spare mer også, man kan f.eks veksle inn i gratis hotell netter/weekender etc(begrenset tilgjenglighet)

Noen begrensninger gjelder - det er/var maks 3 rewards som kan benyttes per pers i løpet av en 30 dagers periode.
    I tillegg gjelder dette kun for MGM hoteller, og du må bo på disse hotellene for å få utnytttet de fleste rewardsene.

2. Oslo1989

Oslo1989 Senior Medlem

Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
    Annbefaler også appen Wynn slots.

Bo gratis på Wynn, og få gratis buffeter.

Må spille en del, men du kan også bruke penger i spillet, og bruker du litt er det veldig lett å få seg noen netter(krever at du "spiller" i noen uker med autospin noen ganger om dagen.

Max antall netter per person er 4 sammenhengende. Gjorde dette ved å spille fra både min og konas telefon. Fikk 8 netter. Betaler heller ikke resort fee gjennom denne heller.

Del denne siden